Gå til innhold

Hvilken mus er den beste gjennom tidene?

Hvilken mus er den beste gjennom tidene?  

1 stemme

1. 1. Stem på din favorittmus!

• Logitech G3
      0
    • Logitech G5
      20
    • Logitech G6
      1
    • Logitech G7
      1
    • Logitech G9
      6
    • Logitech MX 510
      14
    • Logitech MX 518
      42
    • Logitech MX Revolution
      6
    • Roccat Kone
      6
    • Razer Copperhead
      6
    • Razer Lachesis
      1
    • Razer Deathadder
      6
    • Microsoft Intellimouse Explorer 3.0
      9
    • Microsoft SideWinder X8
      3

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest avstemmningen for den beste håndkontrolleren gjennom tidene, bestemte eg meg for å inspirere meg, og spørre dere hvilken mus som fortjener tittelen som tidenes mus.

Eg setter ikkje opp en avstemming riktig enda. Dere kan selv foreslå kandidater, så setter eg opp avstemmningen i løpet av få dager.

Mitt tips: Roccat Konè

PS: Bruk gjerne ironien deres. Dette handler om datamuser, og ikkje tradisjonelle muser :rolleyes:

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Logitech G6 som jeg fikk i julegave for en stund siden.

Er strålende fornøyd med den, er min første mus som kan betegnes som en gamermus.

Eneste er at knappene kan bli slitt og trege, hørte andre som har hatt det samme problemet.

Nesumar

Lenke til kommentar

Få med deg SideWinder X8, selv om den er litt outsider og splitter ny.

Kan være greit å ta med den gamle Intellimouse Explorer 3.0, den var jo så populær at Microsoft relanserte den etter å ha hatt den av markedet en stund.

Skulle be deg legge til Roccat Kone også, men så at den allerede var med. Det er snasen mus det! :D

Lenke til kommentar

Vil nå tippe at MX 518 stikker av med en overlegen seier, har selv brukt den i omtrent to år, men nå er den blitt degradert til skolemus, mens Roccat Kone har blitt den nye gamingmusa. Min stemme går til Roccat Kone fordi den har en form og et grep som er så optimalt som det er mulig å få (hvertfall i min hånd)

Keep 'em coming! Forslå nye muser, enn de som er listet opp. Kanskje det er noen veteraner som har noen muser som går litt tilbake i tid?

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar

Den beste gamingmusa er uten tvil den jeg brukte når jeg spilte CS før, Microsoft Intellimouse Explorer 3.0. Det sier jo også sitt at produksjonen av musa ble startet opp igjen etter noen år fordi etterspørselen fortsatt var stor :) Er litt mye Logitech på den lista, så på tide det kommer med enda et alternativ.

Endret av Mr.T
Lenke til kommentar

Jeg har 3 stk.:

-Razer Copperhead

-Logitech MX518

-Razer Deathadder

Sistnevnte er helt klart den beste av disse. Jeg fatter ikke at den ikke er ført i pollen engang. Den pleier også å score høyest på nesten alle mouse reviews...

B.E.S.T.!

deathadder_17.jpg

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...