Flamed Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har bestillt StarWars Galaxies fra www.yeees.com Er jeg finta på stompen eller får jeg spillet, noen som har erfaring???om jeg ikke får spillet kan noen hjelpe meg er det 4 dager siden jeg ga fra meg visa kort nummer til svindel.no!!!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Flamed: Skjerp deg med bruken av overskrift. Hold deg saklig eller du ender på utestengelseslisten vår. Overskriften er nå moderert. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
Flamed Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Beklager fingrene lå 30 ord forran hjernen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har bestillt StarWars Galaxies fra www.yeees.com Er jeg finta på stompen eller får jeg spillet, noen som har erfaring???om jeg ikke får spillet kan noen hjelpe meg er det 4 dager siden jeg ga fra meg visa kort nummer til svindel.no!!!!! Hei du. Hvis du gjør følgende to ting, så lover jeg at du har SWG innen 5 dager. Høres det ok ut? Ok, les videre. 1. Send mail til Y! og avbestill spillet. 2. Gå til følgende URL og bestill SWG. Alle vi som har bestilt fra Gamestop har fått det innen 5 dager. Og, stikk innom NiS-forumet. URL i signaturen min. Gamestop SWG: http://www.gamestop.com/product.asp?product_id=644815 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå