Agoniter1 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Ingen som har nevnt pistolen i Halo 3:ODST. den blir AWESOME Endret 14. august 2009 av Agoniter Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hmm, rart. Oh, wait ... Det har jo ikke kommet ut enda, så er nok få som har fått spilt det. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Syns det er gøy å leke "ghetto gangsta" i gta med glocken jeg da. Liker å yppe med de tøffeste tøffingene jeg finner gatelangs for så å banke livskiten ut av dem med balltre før jeg evt. forsikrer meg om at de er døde ved å gi dem 1 kule eller 3 i panna Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Pistoler er gjevt! Et spill har Dualwield Desert Eagle = nesten en karakter i pluss bare der. [wow-mode]Er det så lurt? Man får jo 24% mer sjangse for å bomme.[/wow-mode] Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er ikke gull litt for mykt til å brukes i våpen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kommer jo an på renhetsgraden. Ikke sikkert det er dumt å ha i løp for eksempel, da det er vedlig godt å bruke som varmeavleder. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Løpet hadde vel blitt deformert ganske snart? I de aller fleste tilfeller er det snakk om gullbelegg over ett normalt våpen Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ett gullvåpen være håpløst å sikte med, tenk på vekta! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Løpet hadde vel blitt deformert ganske snart? Igjen, det kommer an på hvor mye gull man bruker. Et hullete løp med et tynt gullbelag på innsiden må jo være prima. Selv om det tydeligvis ikke er sånn siden det så vidt jeg vet ikke finnes i noen våpen per dags dato Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Den morsomte runden i counter strike public, er pistolrunden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dualwield i L4D er jo herlig. Skuddrate som bare det. Likte også feelingen på pistolen og magnumen i HL2, så de ble brukt hyppig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jepp, Akimbo Assassin er moro! Helt til du blir slått ned av en tank i det du akkurat går tom for ammo Endret 17. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er veldig glad i M9 Tranquilizer pistolen i MGS-spillene. Klassisk og sneaky. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Enig i M9`ene, spesielt også M9`en eller tranquilizern som er med i MGS3. Jo større lydemper, jo litt tøffere virker det(bare ikke overdrivelse liksom). Boltok i Gears of War også synes jeg er elsk. Et soleklart greit ekstravåpen i horde på Gears of War 2. Endret 17. august 2009 av Maury Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Ingenting slår dual wield med laser på Crysis! pistolen i TF2 er riktig nok svak, men er du flink til å trykke fort er den ganske grei. Endret 20. august 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Enig i M9`ene, spesielt også M9`en eller tranquilizern som er med i MGS3. Jo større lydemper, jo litt tøffere virker det(bare ikke overdrivelse liksom). Boltok i Gears of War også synes jeg er elsk. Et soleklart greit ekstravåpen i horde på Gears of War 2. Jeg får fnatt av lyddempere. De virker ikke slik, ferdig med den saken. pistolen i TF2 er riktig nok svak, men er du flink til å trykke fort er den ganske grei. Nå har pistoler fått en fiksert avfyringshastighet så nå hjelper det ikke å ha bundet musehjulet som trigger 1 lenger Endret 20. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 En mindre pistol i gull ville jo vært drit lett å sikte med. Bare den ikke blir altfor tung ,derfor en liten en. Tyngre våpen er lette å sikte med siden din lille skjelving ikke får innvirkning, med en lett pistol vil slik skjelving få løpet til å peke i alle retninger. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Digger gunnerne til Nr.47 i Hitman. De sølv harballerne er så råe. Klassiske med lyddemper. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) pistolen i TF2 er riktig nok svak, men er du flink til å trykke fort er den ganske grei. Nå har pistoler fått en fiksert avfyringshastighet så nå hjelper det ikke å ha bundet musehjulet som trigger 1 lenger Det har jeg aldri tenkt på. Glemte å nevne revolverene i call of juarez bound in blood. De er fantastiske. Endret 20. august 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Lyddemper? Meh. Hvis pistolen ikke er god nok til å hamle opp med folka som måtte komme når de hører du skyter er den ikke noe å satse på til å begynne med ^_^ Siterer meg selv jeg. Pistoler med lyddempere teller ikke fordi de for det første er feige og for det andre ikke trenger noen virkelige kvaliteter da de får jobben gjort uansett. Selv om det jo bare en ladning med elefantmøkk at lyddempere er slik de utgis for å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå