mcgroven Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Snart er det klart for mer komisk og intens zombieslakt. Les mer Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 mojjo, håper de klarer å fange den samme følelesen og atmosferen fra det første spillet. Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 woooh ps3 endelig! Endelig får ps3 ett zombie spill! håper de gjør det godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette har eg ventet på at skulle bli annonsert! YES Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 woooh ps3 endelig! Endelig får ps3 ett zombie spill! håper de gjør det godt! Mhm, endelig et finpolert zombie spill til PS3en Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kommer til å skaffe meg dette! Forhåpentligvis et mer generøst lagresystem, og enda flere zombier å drepe! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mer bilder her: http://wowriot.gameriot.com/blogs/GameRiot...al-Fortune-City Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hurra!! 1ern er glimmrende! Skal bli en fryd å få dette på pc! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hm, da er det vel på tide å komme i gang med Dead Rising som har ligget her uåpnet altfor lenge nå. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Elsket eneren, så dette skal kjøpes!! Blir garantert til en av konsollene, siden min pc er utdatert. Min pc sliter med Burnout Paradise Ultimate som jeg fikk tak i dag, selv på medium fikk jeg ikke 60 fps.... Dårlig port vil jeg kalle det.. Lenke til kommentar
Neste Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Håper virkelig at vi får en eller annen form for coop denne gangen Var det jeg savnet mest i det første. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Capcom vet virkelig hvordan de skal lage spill, og Dead Rising er jo et stående bevis på det den dag i dag. Virkelig gøy med en oppfølger, selv om jeg mener det er på høy tid de annonserte det. De liker å pine oss ^_^ Lenke til kommentar
Hunted Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gode nyheter en sen mandagskveld Håper de har gjort noe med savepointsene Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg håper inderlig at noe blir fiksa på i toeren, som lagringssystemet, og størrelsen på skriften. Hvis man ikke spiller på en 40" eller større tv, var det ufattelig vanskelig å faktisk se hva som ble sagt. Eller enda bedre; fjerne den irriterende mobil/walkietalkien, for det var, alt i alt, veldig irriterende å bli spurt om å redde folk, samtidig som du sto et par hundre meter bortenfor, i midten av tusenvis av zombier. Hvis dette pluss litt til blir endret på, skal vi ikke se borti fra at dette spillet blir awesome! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Dead Rising 2 er under utvikling til Xbox 360, Playstation 3 og PC. Endelig. Gleder meg. Endret 9. februar 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Blir bra det her, har ikke spilt Dead Rising, men det jeg har sett av det virker ganske bra. Får håpe at 2a lever opp til førstespillet da. Lenke til kommentar
4skinn Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dette var jo bare konge! Lurer på når det kommer..... Lenke til kommentar
Farmatyr_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper de bruker Euphoria! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Euphoria i dette spillet ville vært fantastisk og er noe som ville dratt opplevelsen opp i skyene, så er enig i den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå