Toroto92 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det eneste jeg ønsker meg er samme underholdningsverdi som de tidligere spillene. Noe som sikkert ikke blir et problem ettersom det er Valve det er snakk om. I tillegg hadde det vært morsomt med litt snikskyting i det iskalde territoriet. Er det noe jeg elsker i spill er det dette med kalde landskaper! Gleder meg! Endret 2. april 2010 av Genetics Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hva tror dere skjer med Dr. Breen nå som stemmeskuespilleren hans, Robert Culp, er gått bort? Jeg ser liksom ikke for meg Valve gi rollen videre, samtidig kan det hende de allerede hadde rukket å spille inn det de trengte før hans bortgang. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Falt ikke Dr. Breen i avgrunnen på slutten av HL2 da? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis jeg ikke husker feil, så er han vel med i korte øyeblikk i løpet av de to episodene? Nå ble jeg plutselig usikker... Hvis han i så fall spiller en rolle i episode 3, tror jeg at de gir han en verdig avsluttning. Forhåpentligvis Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Dr. Breen er død ... På en måte positivt siden skuespilleren som har stemmen hans døde nylig. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vel, nå som E3 nærmer seg, blir jeg mer og mer håpefull på en avdekking av det neste Half-Life. Nylig kom Aperture og Valve ut med en melding der de sa at en overraskelse ville bli avslørt på E3. Hva tror dere, kan det virkelig være Half-Life? Jeg synes tiden er riktig for avsløringen av Half-Life nå Artikkelen om overraskelse på E3 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Håper episode 3 kommer med en recap av historien så langt for det er så lenge siden episode 2 at nesten alt er glemt... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fant disse to bildene på nettet nå uten kilder, så ta de med en stor klype salt, spesielt L4D3 bildet. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvor fant du disse bildene? Det eneste Valve trenger å vise på E3 er det øverste bildet Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fant de på et forum, i en post hos en som hadde funnet de en annen plass. Hadde vært kult om de viser noe HL2 relatert, men L4D3 skal vi se lenge etter tror jeg. Jeg regner med det bare er noen som har laget bildet for å skape reaksjoner siden det ble så upopulært da Valve anonserte L4D2 kun ett år etter 1ern. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Leste litt rundt på forumer jeg også, og det var flere som kom med en grei forklaring på at det ikke er Episode 3 som vil være overraskelsen på E3: Episode 3 vil ta mesteparten av oppmerksomheten til Portal 2, og mange vil være fokusert på det i stedet. Med mindre Valve kombinerer de to spillseriene, eller eventuelt gir ut en "Orange Box 2" eller noe lignende. Jeg er uansett lei av å vente, så jeg gleder meg stort til 14 juni Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 I det første bildet kan du se konturene til en mann, under datoen. Ser ut som G-Man for meg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, så det i sta jeg også. Hadde vært morsomt om de hadde kommet med noe HL2 relatert iallefall. Noe de ikke har annonsert tidligere. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Holy snap, du har rett! Det har forsåvidt ingenting å si, med tanke på at bildet mest sannsynlig er en fake... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg syns faktisk ikke det ser særlig fake ut jeg, uten at jeg klarer å si hvorfor. L4D3-bildet er jo forsåvidt åpenbart. Angående Dr. Breen så er vel ikke han død? Er tross alt Combines ansikt utad her på jorda. Fra Giant bombs wiki: Primary antagonist of Half-Life 2 and a general betrayer of humanity. It is unknown whether he survives the explosion of the citadel, but it is rumoured he survived as an Advisor. og Breen was the Administrator of the Black Mesa Research Facility prior to its destruction, and negotiated the unconditional surrender of the Human species to the Combine Empire following the Seven Hour War. Breen was appointed ruler of Earth by the Combine, and the ensuing terror-state established by Breen resulted in the deaths or enslavement of millions of people. It is unknown whether he is alive. Endret 4. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Breen var jo midt inne i den eksplosjonen som ødela citadellet, så det er vel bare å anta at han er død. Tviler på at Valve bringer han tilbake nå som voice actoren er død, da skriver de han vel ut av spillene eller lar vær å nevne han igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Men Breen er jo ikke sikkert et menneske, og når vi ser hva slags krefter både vortigaunts og G-Man har, samt advisors og tatt i betraktning hva annet Combine måtte ha opp i ermet kan det jo hende han lever enda. Jeg har aldri hatt inntrykket av at han er død i hvert fall. Dessverre gikk jo stemmen hans bort og det kan jo ha ført til en omskriving av serien, og at Breen nå faktisk er skrevet ut, eller omgjort (eller hva det nå kalles når man blir et romvesen) til en advisor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå