Gå til innhold

LBP: Edam live nå.

HerrGhost

Anbefalte innlegg

Without further ado, Edam goes live tonight (9pm UK time). This is a little earlier than expected thanks to the Molecules & the testing team who gave it their extra special attention. It contains the following bug fixes:

* Failed to save profile’ message not being displayed when a users profile is full.

* Object Capture Bug: switch connectors being deleted when an object is captured.

* Failed to load profile issue :where the user is thrown out to the XMB due to a texture that is not registered in their profile being present in their pod.

* Text not displaying in the text chat window.

* Slow rewind due to moderation check.

* Save file corruption which caused the game to crash when placing any object in an emitter in any level.

Hurrah!! I will post with a full cheese board update at the end of this week. Until then enjoy a nice bite of Edam on us!!

As usual, if you have any issues then please read the FAQ, send us a mail or leave a message in the comments section.

xx

Kilde

Den e no live.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte siden dette var en patch som folk har ventet lenge på så kunne folk få sett det, men skal huske dette til nesten gang :)

Har forresten vært lenge på det gamle forumet :)

Ja, skjønner.

Og ja, jeg husker deg fra det forrige, det var faktisk du som hjalp meg med å kjøpe en ps3.

Tenkte da slik at du når var kommet til dette nye forumet! :)

Lenke til kommentar
Tenkte siden dette var en patch som folk har ventet lenge på så kunne folk få sett det, men skal huske dette til nesten gang :)

Har forresten vært lenge på det gamle forumet :)

Ja, skjønner.

Og ja, jeg husker deg fra det forrige, det var faktisk du som hjalp meg med å kjøpe en ps3.

Tenkte da slik at du når var kommet til dette nye forumet! :)

Gjorde eg det? :p jammen det var jo bra.

Får si takk :).

20 min igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...