LucarioX Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror Kvinneguiden sitt forum har en "Mine innlegg" funksjon. Dere kan ikke fohandle dere til en avtale med dem? Den midlertidige funksjonen funket bare noen par dager for min del, veldig kjedelig å oppdatere linken så ofte. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis jeg lager bokmerke på søkeresultatet, da vil dette slutte å fungere etter hvert, sant? Men hva hvis jeg lager bokmerke til gamer.qualbeen.net, da vil det vel fungere så lenge denne redirectingen fungerer, eller? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror Kvinneguiden sitt forum har en "Mine innlegg" funksjon. Dere kan ikke fohandle dere til en avtale med dem? Den midlertidige funksjonen funket bare noen par dager for min del, veldig kjedelig å oppdatere linken så ofte. Tror kvinneguiden er en del av diskusjon.no og edda. Tror jeg... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 er nok det Sigurd: "mine innlegg" husker brukernavnet man skrev inn. Eller; den skal huske brukernavnet.. Dumme meg forhastet meg litt i sted, og brukte session istedenfor cookie. Mao vil en restart av nettleseren ødelegge. Hotfix kommer etterhvert.. Da skjønte jeg det. Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis jeg lager bokmerke på søkeresultatet, da vil dette slutte å fungere etter hvert, sant? Men hva hvis jeg lager bokmerke til gamer.qualbeen.net, da vil det vel fungere så lenge denne redirectingen fungerer, eller? ja, gamer.qualbeen.net vil hele tiden være oppdatert. En url til et søkeresultat derimot, peker kun til hvordan forumet utartet seg i det øyeblikk du foretok søket. Mao blir ikke nye innlegg med i de url'ene. Det er iallefall slik jeg forstod ledelsens post. Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dumme meg forhastet meg litt i sted, og brukte session istedenfor cookie. Mao vil en restart av nettleseren ødelegge. Hotfix kommer etterhvert.. Da har jeg byttet til cookies, expires ~30 dager frem i tid. Men merker at IP.Board bugger litt: de bruker cookies/session til å styre hvilke innlegg som er lest - og i motsetning til min løsning blir disse cookiene slettet når man lukker nettleseren kan det se ut som. Husker godt at diskusjon.no hadde samme problemer, men Ueland fikk rettet opp i buggen. Svært merkelig at IP.Board ennå ikke har rettet opp i slikt... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ypperlig! Nå klarer jeg å bruke forumet mye mer effektivt! Takk takk qualbeen! Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 qualbeen: Tusen takk! Og jeg er helt enig om "redirect"-meldingene. *hinter masse til TSP* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=966 Lenke til kommentar
KimS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Flott med driftige forumbrukere! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 qualbeen: Tusen takk! Og jeg er helt enig om "redirect"-meldingene. *hinter masse til TSP*Redirect-meldingene er nå slått av. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 qualbeen: Tusen takk! Og jeg er helt enig om "redirect"-meldingene. *hinter masse til TSP*Redirect-meldingene er nå slått av. Åh, jeg er i himmelen... Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Woho...ikke værst Qualbeen og TSP Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 takk takk kaffeleif Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå er eg glad Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser bra ut qualbeen! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Herlig qualbeen og TSP ! Herlig qualbeen og TSP ! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ah. Herlig å se at "mine innlegg" fins her også nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg