Gå til innhold

Fallout 3-innhold utsettes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte at det manglet en del i Fallout 3, men klarer aldri å sette spissen på akkurat hva.

 

Håper dette ekstrainnholdet klarer å åpne øynene mine å innse hvilket genialt spill Fallout 3 egentlig er :)

 

Jeg kan alltids vente litt lengre på noe, hvis det gjør at det lages bedre.

Heller komplett og sent!

 

Nesumar

Lenke til kommentar
I The Pitt får vi besøke en by som styres av lovløse gjenger og annet pakk, mens Broken Steel fortsetter hovedhistorien fra Fallout 3 og øker samtidig den øvre grensen for erfaringsnivå fra tjue til tredve.

 

En ekspansjonspakke som inneholder berre en stk ny by? Kan det føre til så masse ekstra speletid då?

Med tanke på speletida eg hadde av å utføre div quests i Megaton kan eg tenke meg rundt 3-4 tima ekstra...

 

Den bør ihvertfall ikkje koste skjorta om det ikkje er meir enn en ny by som er innholdet :p

Lenke til kommentar
Følte at det manglet en del i Fallout 3, men klarer aldri å sette spissen på akkurat hva.

 

Håper dette ekstrainnholdet klarer å åpne øynene mine å innse hvilket genialt spill Fallout 3 egentlig er :)

 

Jeg kan alltids vente litt lengre på noe, hvis det gjør at det lages bedre.

Heller komplett og sent!

 

Nesumar

 

Må si meg enig her egentlig. Hadde også følelsen av at noe manglet i gjennomspillingen, følte på en måte ikke noe spesielt "must" til å utforske over alt. Spenningen av å utforske det post-apokolyptiske landskape forsvant relativt tidlig for min del. <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...