Joachim_F Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De to neste oppdateringene til det populære actionrollespillet blir litt forsinket. Les mer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå blei jeg egentlig ganske skuffa, kjenner jeg. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 sykeligt synd at den ble utsatt, gleder meg så sykt <_< en ting som irriterer meg er at dette innholde ikke kommer til ps3, selv har jeg det på PC, synes det er utrolig teit gjort av dem -_- Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jaja. Det var leit, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Bare litt lenger tid å glede seg på! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Synd, men jeg syntes uansett ikke OA var så veldig bra. Gleder meg mest til Broken Steel. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Litt synd, men nå utsettes de ikke så veldig mye heller, så er absolutt en overkommelig ventetid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Live marketplace funker ikke her, så får ikke kjøpt Operation Anchorage til pc engang. Kommer til å kjøpe historiefortsetteren, though! Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har enda ikke fått prøvd meg på Operation Anchourage, da jeg heller ville prioritere pengene mine på den siste. Ser ut som jeg må laste ned den for å minske ventetiden. Asj. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Disse tilleggstingene vil sikkert komme på en dvd etterhvert slik som skjedde med de offisielle tilleggstingene til Oblivion. Man kan jo krysse fingrene i hvertfall. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Følte at det manglet en del i Fallout 3, men klarer aldri å sette spissen på akkurat hva. Håper dette ekstrainnholdet klarer å åpne øynene mine å innse hvilket genialt spill Fallout 3 egentlig er Jeg kan alltids vente litt lengre på noe, hvis det gjør at det lages bedre. Heller komplett og sent! Nesumar Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hvorfor kan man ikke fortsette etter man er ferdig med main quest, er jo helt på tryne, ihvertfall når de har slike utvidelsespakker. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kommer det til å koste noe? I så fall hvor mye? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kommer det til å koste noe? I så fall hvor mye? Sikkert 800 ms points. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I The Pitt får vi besøke en by som styres av lovløse gjenger og annet pakk, mens Broken Steel fortsetter hovedhistorien fra Fallout 3 og øker samtidig den øvre grensen for erfaringsnivå fra tjue til tredve. En ekspansjonspakke som inneholder berre en stk ny by? Kan det føre til så masse ekstra speletid då? Med tanke på speletida eg hadde av å utføre div quests i Megaton kan eg tenke meg rundt 3-4 tima ekstra... Den bør ihvertfall ikkje koste skjorta om det ikkje er meir enn en ny by som er innholdet Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Operation Anchorage var seriøst elendig, så har ikke store forhåpningene til de neste "tilleggspakkene". Lenke til kommentar
4skinn Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jaja, spiller vel egentlig ikke noen stor rolle så lenge det ikke kommer til ps3. Bummer...... Endret 10. februar 2009 av 4skinn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jaja, spiller vel egentlig ikke noen stor rolle så lenge det ikke kommer til ps3. Bummer...... Det spiller vel en stor rolle for Xbox 360- og PC-eiere, vil jeg tro. Endret 10. februar 2009 av ShoopDaWhoop Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Synd. Gledet meg veldig til dette. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spent å se hvordan man kan gå fra lvl 20-30 med den måten spillet sluttet på - men det kommer vel noen mer eller mindre kreative løsninger Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Følte at det manglet en del i Fallout 3, men klarer aldri å sette spissen på akkurat hva. Håper dette ekstrainnholdet klarer å åpne øynene mine å innse hvilket genialt spill Fallout 3 egentlig er Jeg kan alltids vente litt lengre på noe, hvis det gjør at det lages bedre. Heller komplett og sent! Nesumar Må si meg enig her egentlig. Hadde også følelsen av at noe manglet i gjennomspillingen, følte på en måte ikke noe spesielt "must" til å utforske over alt. Spenningen av å utforske det post-apokolyptiske landskape forsvant relativt tidlig for min del. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå