alec`` Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har mistet driver plata mi til A7n8X deluxe kortet mitt ... lurte på om noen visste et sted de er?.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 A7N8X BIOS RELEASES og A7N8X Deluxe Downloads (den offisielle siden) ...skulle vel være det du trenger. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Driverne til nForce2-Chipset'et må du vel til NVIDIA sine sider for å finne tror jeg (?): http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Nei; du finner dem på den offisielle siden (sjekk under ALL drivers, litt ned på siden) Jeg mener å ha sett at ASUS's nforce-drivere skal være bedre en nvidia sine orginale (ASUS's skal være modifisert for å funke bedre med ASUS hovedkortet) - jeg har kjørt begge og har ikke hatt problemer med noen (er faktisk ikke helt sikker på om det er nVidia eller ASUS sine drivere jeg kjører nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå