Joachim_F Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I Grand Ages: Rome får du leke deg med både bybygging og krig. Les mer Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Minner litt om de gamle Caesar-spillene fra Sierra? Noen link her? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ah, der kom navnet jeg hadde på tunga. Storkoste meg med Caesar-spillene, spesielt siden jeg aldri har vært noen stor Civilization-fan. Skal gi demoen en sjanse, kan jo bli positivt overrasket Lenke til kommentar
Hunted Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bestandig småskeptisk til slike bybyggerspill. Ingenting som når opp til Caesar 3 når det kommer til spillflyt og ikke minst stemning Skal prøve med et så åpent sinn som mulig, men har ikke store forventninger dessverre Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette så da meget interresant ut! Må bok prøve dette. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Trodde et lite øyeblikk at gamer var tilbake med sin egen nedlastingtjeneste jeg. Men det ser ut som en artig demo da, kanskje jeg skal prøve den om litt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis dette spillet er halvparten så bra som Caesar 3 kan det bli meget bra. Caesar 3 er per dags dato det bybyggings-spillet jeg har likt best. Kanskje det eneste jeg virkelig har fått sansen for. Prøvde demoen til Imperium Romanum, men likte det egentlig ikke så veldig godt. Det minnet litt om Caesar-spillene, men kampsystemet var til de grader helt tragisk. Man måtte jo fysisk sette bannerene der de skulle gå. Og skulle man ha dem til å gå et annet sted måtte man finne igjen banneret og sette det på et nytt sted. Så hvis dette spillet blir litt likere Caesar 3 enn Imperium Romanum, får samme gode spillflyt som Caesar 3 og tilbyr samme underholdningsverdi kan det bli bra. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Caesar 3 var kung. Skal prøve dette! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Litt flisespikking. Dere burde kanskje ha nevnt hvilken platform demoen er til, eventuelt sette det bak, eller foran overskriften --> (PC). Men ellers bra artikkel. Flott at dere skriver gode artikler, selv om små demoer! Lenke til kommentar
lrims Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan byggemodusen minne om Age of Empires spillene eller er det mer Rome: TW stil? Har ikke mye erfaring med Caesar :o Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hvordan roterer man kameraet? Endret 9. februar 2009 av Playerbanan Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg henger meg på dere som lovpriser Caesar 3. Selv storkoste jeg meg med det når det kom og det har virkelig tålt tidens tann. Forhåpentligvis minner demoen om dette, men det skal bli spennende å se. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser fantastisk morsomt ut! Elsker Rome: Total War... er vel ikke det samme, men liker veldig spill basert fra romertiden. Så strategispill med tema fra romertiden står høyt på min liste over ting som skal prøves Gleder meg mye! Nesumar Lenke til kommentar
Mathias_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette ser spennende ut! Synes at veldig mange av de gode strategispillene som har kommet ut i det siste har vært sci-fi/moderne/alternate reality, og savner flere gode strategispill satt til fortiden (Stronghold, Age of Empires m.m.) Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan roterer man kameraet? Hold inne mousewheel, aner ikke hva du gjør uten. Virket lovende det her, men gjorde seg ikke helt når det kom til performance, hadde rimelig dårlig fps selv med en relativ god maskin. Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det verdt å prøve ut dette spillet, er full verisjonen ute i butikken ? Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette ser interessant ut. Var fornøyd med CivCity: Rome, så eg får håpe dette blir enda litt bedre. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Håper de får det til. Ingen ting slår en rolig kveld som Romas guvernør . når det er sagt håper jeg de klarer å fornye sjangeren litt, ikke noe drastisk, men nok til å holde på interessen når du er komt et stykke ut i storbyen din. Lenke til kommentar
Xtri_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Genialt spill, har prøvd det og jeg liker det godt. Må da si at det var litt vansklig i begynnelsen, fikk mye branner osv, men nå har jeg fått det ordentlig til Endret 10. februar 2009 av Xtri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå