mcgroven Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sommerens Transformers-film får et eget spill med på laget. Les mer Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det første fikk jo totalslakt, og jeg skal innrømme at det var noe av det verste jeg hadde spilt på lenge. Får håpe det nye blir noe helt nytt, slikt at det ikke skjer igjen. Transformers FTW, men spillet holdt ikke mål. Nesumar Lenke til kommentar
Farmatyr_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hmm, skeptisk. Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har ikke prøvd spillet, men første filmen var totalt kalkun for min del. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Første filmen var jo ikke kalkun! :o Spillet derimot var elendig og det blir nesten 100 % sikkert dette spillet også. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har ikke prøvd spillet, men første filmen var totalt kalkun for min del. syns første filmen var bra jeg Men det kan ikke sies om spillet, tiden vil vise om dette blir noe bedre. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 No skal eg ikkje selge skinnet før bjørnen er skutt, men kan det her ha noke for seg i det heile tatt? Det første spelet var jo berre...Herregud så håplaust dårlig det første spelet var Konseptet i seg sjøl er bra, men som spel trur eg det blir vanskelig å få satt ut i praksis noke som har ei god historie. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Filmene er av den beste klassen men spillene er og vil alltid være lisens spill av lav kvalitet :/ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 nja skeptisk, vi vet jo alle kosen det som oftest går med spill laget av filmer men men håper no det blir et bra spill Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Denne nyheita så eg for noen dager siden. Men eg gleder meg verkeleg til dette. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husker jeg så vidt var innom det første spillet. Det var morsomt i omtrent... 15minutter? Jeg har enda tilgode å finne et bra film-spill, om en ser bort ifra Riddick. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husker jeg så vidt var innom det første spillet. Det var morsomt i omtrent... 15minutter? Jeg har enda tilgode å finne et bra film-spill, om en ser bort ifra Riddick. Enig, blir vanskelig å la seg fange av ei historie som man har sett fra før på film Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spilte det første spillet i ti minutter på en spillbutikk. Fikk ikke akkurat inntrykket av at spillet var særlig bra. Føltes mer som et halvgjennomført arbeid, pushet ut på markedet samtidig med filmen. Men det er jo slik det som oftest er med spill basert på filmlisenser. :\ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjøpte det første spillet for 40,-, tvang meg igjennom det og hatet hvert eneste øyeblikk. Gleder meg til filmen, though. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 det aller første Transformerspillet til playstation 2 var da bra. bare synd at det må ligne filmene Lenke til kommentar
Mathias_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er ganske skeptisk til spill basert på filmer. De er ofte laget kun for pengene og det er lite kreativitet/innovativitet/kvalitet i slike spill... Det hadde nok vært veldig gøy med et ordentlig Transformers-spill, men tviler på at dette spillet blir et særlig bra spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sier som jeg sa i en annen tråd ang nye Transformers filmen og spillet: - Gleder meg stort til filmen, men spillet er ikke engasjementet like stort for. Det er meg revandes likegyldig om dette har Multiplayer eller ikke om du ikke gjør noe med selve spillet. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Svært skeptisk til alt som er "basert på film" spill. Nå det er sagt har en franchise som transformers godt potensial til å gjøre det bra på spillplatformer også. Men blir vell noe rush arbeid for å få det ferdig sammen med lanseringen av filmen. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå