Laland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fire moderatorer/administrative med "t", og syv uten? De er i en minoritet, uansett hvor mye mer kunnskapsrike de er.. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tipper jeg blir den neste. TanTheMan forkortes lett til TTM. B) Gratulerer med jobben, ttt. Jeg kom litt etter "dine beste dager" på diskusjon.no, men regner med at du gjør en god jobb her. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er jo en gammel diskusjon.no bruker, men må vel ha haltet mer enn jeg har travet Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Velkommen ttt. Godt å ha deg her =) Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Med alle disse T navnene her regner jeg med at TST har funnet seg et nytt idol: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må vel seriøst vurdere å få meg et "T navn" selv, virker som om et nick med tre bokstaver som minst inneholder èn "T" øker sjansene dine for å bli moderator betraktelig Nei, velkommen tilbake og lykke til ttt! Mangler vel bare Bear^ og Lakus i stabben nå, så begynner ting å bli ganske komplett. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Meg? Hva i huleste har jeg å gjøre some moderator? Var det ikke på diskusjon.no og blir det ikke her heller Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Han sa det bare fordi du har mange innlegg på diskusjon.no :rolleyes: Neida, du har vel laget en del brukbare tråder og holder deg alltid saklig? Du hadde ikke vært det merkeligste valget som moderator. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gammel kjerring blir moderator... helt til jeg så navnet ttt skjønte jeg ingenting. Uansett, gratulerer/takk. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Meg? Hva i huleste har jeg å gjøre some moderator? Var det ikke på diskusjon.no og blir det ikke her heller Vet at du ikke var/er moderator på Diskusjon.no, men det betyr ikke at du ikke passer til jobben Du har jo mange gode innlegg i konsoll delen på Diskusjon.no, som oftest sakelige, gode poster som holder en viss lengde. Virker hvertfall som om du er over gjennomsnittlig seriøs og kan endel om spill. (Hvertfall Nintendo) Skal dog sies at jeg nesten bare har vært aktiv i konsoll delen av forumet da, så for alt jeg vet kan det jo hende at du spamer ned de andre kategoriene på daglig basis Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Takker for komplimanget i alle fall, dette er jo et diskusjonsforum så jeg forsøker å poste informative poster som belyser mine synspunkter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Synes det er meget bra å se at dere stadig får tak i bunnsolide moderatorer med erfaring fra Diskusjon.no til dette forum. Meget greit å ha folk som er inneforstått med hvordan forum av denne typen bør kjøres, og jeg har utelukkende positive ting å si om moderatorgjengen her. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Velkommen skal du være ttt. Har sett deg rundt diskusjon.no før, og vet du har ditt på det rene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror TSP følte seg truet og modifiserte fonten slik at det ser ut som "Gammel kjerring blir moderator". Vel, jeg skal bytte navn til TMatsemann nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg