Joananas Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 The Blues Brothers! Fantastisk film, går aldri lei av den! Lenke til kommentar
xfs Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jackass 2 - The movie! neida vet ikke helt... kanskje fritt vilt 2? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Så the wrestler igår og jeg må si den var helt fantastisk. Mickey Rourke ressurected!. Vel verdt alle penga, den skal jeg ha i dvd samlingen så fort det går . Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det første eg tenkte når eg såg denne tråden var the Shawshank Redemption. Fantastisk film. Donnie Darko har eg også sikkert sett et titals ganger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Eg tar berre å quoter meg selv fra SO1 tråden. Min nye favorittfilm, skal sjå den eindel ganger i ferien. Da var "The Curious Case of Benjamin Button" ferdigsett. Ord kan ikkje beskrive kor bra den filmen var. Heilt sinnsykt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Cloverfield - Se den og du vil forstå! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Alien: Hva kan jeg si? Filmen er jo et mesterverk i seg selv. Ingenting å klage på uansett om det er regi eller historie. Utrolig bra visual effects. Selve alienen er jo helt superb laget. Det er rett og slett en utrolig nifs og spennende film med utrolig skuespill! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 The Blues Brothers! Fantastisk film, går aldri lei av den! Blues Brothers er genial! Og musikken i filmen er genial! Alien:Hva kan jeg si? Filmen er jo et mesterverk i seg selv. Ingenting å klage på uansett om det er regi eller historie. Utrolig bra visual effects. Selve alienen er jo helt superb laget. Det er rett og slett en utrolig nifs og spennende film med utrolig skuespill! Husker ikke hvor liten jeg var da jeg så Alien, men jeg tror jeg gikk på barneskolen, og den skremte meg noe så utrolig, så jeg har aldri likt den filmen Lenke til kommentar
foodpig Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Monday Fantastisk film regisert av Hiroyuki Tanaka (Sabu). Filmen er helt absurd og stilmessig ligner til tider Tarantinos filmer. So to all you kids out there...don't drink too mutch. Trailer Endret 26. februar 2009 av username Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Cloverfield - Se den og du vil forstå! Mener du det sånn helt seriøst? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har du sett den da? Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja eg har den og den er ikke akkurat fantastisk. Slutten er hvertfall HELT på trynet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Slutten er dårlig, ja men ellers? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Batman The Dark Knight, fordi jeg har alltid digga Batman siden jeg var en liten kid, og fordi filmen er veldig bra. Ellers så elsker jeg Alien og Predator filmene også. Proppa fullt av blodige skremmende action på en skikkelig beintøff måte som ingen andre scifi filmer klarer å lage. Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Slutten er dårlig, ja men ellers? Ellers var den grei, funket bra med pov kamera. M en kom ut mange bedre filmer ifjor som bla Batman og Taken. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mange sjangere: Drama: Shawshank Redemtion Scifi: Matrix, den eneste filmen hvor Reeves kan gjøre en god karakter. Katastrofefilm: 28 weeks later(for et soundtack!) Overall den beste opplevelsen foran en skjerm: Saving Private Ryan, den har jeg sett mange ganger. Ta også en titt på Slumdog Millionaire, som er en av de beste filmene jeg har sett i det siste. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er umulig å sette én film over alle andre. Men, her er en liste over 5 bra komedier: 1 Blazing Saddles 2 Idiocracy 3 The Big Lebowsky 4 Top Secret 5 Super Troopers Lenke til kommentar
Soap Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Å plukke ut én favorittfilm er som å velge hvem unge du vil ha og hvem du vil adoptere bort. Er umulig å finne den ene som troner høyest. Men når det er sagt må jeg si at Fight Club kanskje kunne vært den filmen. Ellers er det flere filmer som er verdt å nevne i denne tråden. L.A. Confidential er herlig, Sin City, Donnie Darko, Memento, Pirates of the Caribbean, Batman Begins og The Dark Knight. Die Hard 1-4 er høydepunkter og de tre første Indiana Jones-filmene ekstremt bra underholdning. Og selvfølgelig er Anchorman og Hot Fuzz komedier i særklasse! Endret 4. mars 2009 av Soap Lenke til kommentar
CactusDeluxe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mange utrolig bra filmer jeg har sett. De beste er vel: - Saw 1, 2, 3, 4, 5. Elsker den serien, fordi den er en utrolig skummel/blodig grøsser med fantastisk historie og skuespillere. - Blood diamond. Ekstremt bra action film. Filmen har utrolig bra historie og spenning. - Tropa de elite. Husker ikke helt hvor filmen tar plass, men den var ekstremt bra. - Before the devil knows you're dead. Veldig veldig bra film. Der to folk bestemmer seg for et ran. Bare 6ere i terningkast fra aviser og sånt, anbefales i en grad av 10/10. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Saving private Ryan... uten tvil. Liker krigsfilmer, og denne er episk. Skuespillerene, scenene og historien.. bedre blir det ikke. btw. dette er nok eneste film som har gitt meg en liten klump i halsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå