Keiseren av Grønland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Raijin og Fuijin in Final Fantasy VIII, samt noen av de unge sutrejentene som typisk alltid er tyv. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 også tvilingene i TH: Project 8 og Navi. Og den forbanna båten i windwaker! Og Midna! AAAAAAARGH! Alle hjelperne i Zelda serien. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Som feks Tingle? Må være den desidert mest plagsomme... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Brucie i GTA 4. Skjønner at han skal være en parodi, men han er mer plagsom enn morsom. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Brucie i GTA 4. Skjønner at han skal være en parodi, men han er mer plagsom enn morsom. Han er jo bare fet da. ALPHA MALE! Edit: Men ja, han kan være litt irriterende til tider. Endret 20. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ah, hvordan kan jeg glemme det: Moira i Fallout 3. For en forferdelig stemme. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Brucie i GTA 4. Skjønner at han skal være en parodi, men han er mer plagsom enn morsom. Jeg synes han er rå og morsom jeg. Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Og selvfølgelig Navi, herregud for en plage... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Og selvfølgelig Navi, herregud for en plage... LOLOLOL Barndomsminner fra en tid jeg hadde for svak PC :/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Å herregud, husker jeg skreik når han kommer etter meg i bakkene. Spiste meg alltid. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) WTF er det der? Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Et monster i skii free eller hva det heter igjen som lå på win 95 eller 98 når du fikk pcen. Ellers forstår jeg ikke helt nominasjonene her. Jeg likte raiden godt egentlig. Snake synes jeg var litt tåpelig pga stemmen. Kanskje d var pga jeg aldri hadde spilt det første men... Synes bare at historien i mgs 2 hadde en ganske dårlig slutt. Alyx var også en rå person, sammen med Barney. Fant heller aldri ashley i RE4 til å være irriterende, heller ikke elika i prince of persia eller Buzz programlederen. 346 guilty spark var også en underholdende og femi robot. Navi og Roman er sånn midt på treet, sammen med GLADOS. Når det kommer over til de irriterende: For å være ærlig synes jeg egentlig at hovedpersonen i mirrors edge kunne være irriterende. Mest pga stemmeskuespillet. Synes også at "DJ atomica" i burnout 3 kunne være irriterende, pga han skulle alltid slenge på en dårlig fjortisskommentar hver gang du startet et løp. Han var forsåvidt grei i ssx 3 og blur, og var helt ok i burnout paradise. April ryan i Drømmefall var også litt irriterende pga den emo holdningen sin. Samme var Dimitri i GTA4, kanskje den badguyen i et spill jeg virkelig har hata. Cooke i Lost Odyssey var også irriterende imo. Endret 21. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ja, Dimitri i GTA4 er en av de spillkarakterne jeg har følte jeg ønsket å se død mest. Sammen med Albert Wesker spesielt i Resident Evil 5. Kanskje Bowser i Super Mario 64 sammen med Gandorf eller den sjøgreia i Ocerina Of Time da du er nedi Lake Hylia. Endret 22. mars 2009 av Maury Lenke til kommentar
h_var Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hunden i Duck Hunt, garantert flere enn meg som hater den bikkja. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde akkurat tenkt til å nevne han jeg også. Fikk mer lyst til å skyte hunder enn ender. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Haha, Brucie er da bare råtøff Norton Mapes i F.E.A.R. er en av de jeg har hatt mest lyst til å skyte på stedet. Og var fryktelig irritert over de ghoulsa som whina over at de ikke kom inn i et spesielt tårn i Fallout 3, endte med at jeg skøyt dem alle sammen. Deretter fant jeg ut at de folka i tårnet ikke var noe annet enn noen satans arrogante klyser .. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hadde akkurat tenkt til å nevne han jeg også. Fikk mer lyst til å skyte hunder enn ender. http://www.cyberiapc.com/flashgames/duckhunt.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå