Statuen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Må nesten si at Navi og den ugla er det mest irriterende jeg har opplevd. Spesielt irriterende når den spør deg om du vil høre det igjen? Og selfølgelig trykker du ja uten vilje og må høre på alt igjen! Sykt irriterende. Så enig så enig... "A" "A" "A" "A" "A" "A" "A" FUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Medli fra Wind Waker. Gjøkskallefuggel. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ashley fra RE4 er definitivt høyt på lista.. LEEEEEOOOOOOON!! HELP ME LEON!!! LEEEEEEEEOOOOON!! HELP ME LEON!! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Norton Mapes fra F.E.A.R. Aldri før har jeg hatt så mye lyst til å skyte noen i hodet. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mine mest plagsomme karakterer-.- Ashley fra RE4. Hjelpeløs lita pappa jente som ikke klarer noe særlig uten hjelp og ordrer. De 2 små tvillingene fra infinite undiscovery. Trenger jeg å si noe her? Navi fra Zelda ocarina of time og majora's mask. "HEEEEEEEEY LISTEN!" Seth fra street fighter 4. Teleport, kast, gjenta. "you loose" Roman fra gta 4. Legger på med en gang han ringer og spørr om jeg blir med på noe- Programlederen i Buzz. Har ikke ord. Grisen (Hans) i valkyria chronicles. PIUPIU! Verste er vell at jeg fannt igjen grisen da jeg såg animèen clannad tv :< Visste dere at det står mer om grisen på personal taben enn div andre chars? Spiky Tiger i secret of mana! Feig og vanskelig boss Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grisen (Hans) i valkyria chronicles. PIUPIU! Verste er vell at jeg fannt igjen grisen da jeg såg animèen clannad tv :< Visste dere at det står mer om grisen på personal taben enn div andre chars? Med engang jeg leste om en irriterende gris....fikk jeg tanken på grisen Kupo i Final Fantasty IX. Vet ikke hva det er med han, men han bare irriterer meg så inderlig... sikkert alle de merkelige lydene og at jeg alltid klarer å trykke feil å sende han avgårde før jeg får savet. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Moira Brown i Fallout 3 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grisen (Hans) i valkyria chronicles. PIUPIU! Verste er vell at jeg fannt igjen grisen da jeg såg animèen clannad tv :< Visste dere at det står mer om grisen på personal taben enn div andre chars? Med engang jeg leste om en irriterende gris....fikk jeg tanken på grisen Kupo i Final Fantasty IX. Vet ikke hva det er med han, men han bare irriterer meg så inderlig... sikkert alle de merkelige lydene og at jeg alltid klarer å trykke feil å sende han avgårde før jeg får savet. Kupo er vell en moogle, og ikke en gris? Lenke til kommentar
rover_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Moira Brown i Fallout 3... Skjul Hun var faktisk hovedgrunnen for at jeg sprengte Megaton, men den eneste som overlever er... MOIRA F*CKING BROWN! Moira Brown i Fallout 3 Kunne ikke si meg mer enig. Det første jeg gjorde var å skaffe nok ammo til å ta knekken på henne. Ooops.. gikk visst glipp av 20G der... som jeg fant ut etter å ha runda spillet. Gjett om hun var irriterende etter å ha vært nødt til å starte spillet på nytt kun pga henne!?! Andre irriterende karakterer: Dom i Gears of War 2 - makan til sutregutt! Elika i Prince of Persia - alltid i veien og er sinnsykt sprek når hun svinger fra stolpe til stolpe og redder helten...men klatre i eføy klarer hun ikke! Prinsen i Prince of Persia - makan til amerikansk vittighet Lou i Guitar Hero III - argh Gargoylene i Fable 2 - "my name is barn door" (kanskje ikke karakter, men irriterende likevel) Kommentatoren i Fusion Frenzy 2 - Japansk gameshow host Hagegnomen i Orange Box - "bli i bilen!" (kanskje ikke karakter, men irriterende likevel) ...og vinneren: Valkyrien i Too Human - kan hun være tregere? Endret 21. februar 2009 av rover Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den mest irriterende må være Barney Calhoun fra Half Life 2 Skjul Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva er så irriterende med Moira Brown? Synes hun var kul jeg^^ Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva er så irriterende med Moira Brown? Synes hun var kul jeg^^ Hysterisk kjerring med pipende stemme og generelt sett alvorlig gal oppførsel. Avliv! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Eg fikk lyst til å slenge meg på med èn til. Billy Candle. En utrolig pystete fyr som rømmer fra alt og alle Skjul Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Han er såpass hunk at han er tilgitt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er feige indianerhvalper tiltrekkende? Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Personen(e) i Killzone 2 som legger alt for mye trykk på i'en når de roper shit. "Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit". Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Må si Rico i killzone 2, av så mange grunner oog cole train i Gears of war 1 og 2, skjønner ikke hvorfor folk har sansen for han. Men ikke ta feil ,elsker begge spilla. Får også slenge opp Ashley fra Re4, begynte å spille igjen igår, kom akkurat på da hvor mye ho whiner. Endret 16. mars 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Alle i Skate 2. NPC'en er forbanna irriterende fra tid til annen og AI'en er ikke direkte bra. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hun dama i Golden Eye. Og alle NPC'ene i Perceft Dark! Endret 19. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå