Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) RAAM I gears of War 2. Først slakter han løytnanten, så murer han seg inn bak Kryll når jeg skal slakte ham. What? Når får jeg se RAAM i GoW2 ? Hvis du går baklengs gjennom hele spillet kommer han som bonus på slutten. Nei, jeg mente ikke å ha med det 2-tallet. Endret 9. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Alyx i Half-Life 2 Neeshka i Neverwinter Nights 2 Her har vi to kjerringer som burde holde kjeft oftere... Og så har vi selvsagt the adoring fan fra Oblivion og Noobert fra Baldur's Gate. Men disse er ekstremt plagsomme med vilje... bare for å teste spillerens tålmodighet. Edit: Hmmm... nå er jeg visstnok i konsollforumet. Jajah... Endret 9. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis du går baklengs gjennom hele spillet kommer han som bonus på slutten. What? Må si at jeg irriterte meg grønn over Dom, da du tok RAAM på Gears 1. Men han har blitt litt smartere denne gangen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis du går baklengs gjennom hele spillet kommer han som bonus på slutten. What? Må si at jeg irriterte meg grønn over Dom, da du tok RAAM på Gears 1. Men han har blitt litt smartere denne gangen Må være fordi han la igjen penisen i døra. "Buhu, se på meg, jeg har følelser". GRRR! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Karakteren Noober i det første Baldur's Gate-spillet kan være litt av en prøvelse. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Uglen i Legend of Zelda. Gud, som jeg hater den. Skjul Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Pussig, ingen Quina Quen fra FFIX enda....meer masete og idiotisk jævel skal man lete lenge etter. "I can eat that?" Men Roman fra GTAIV....han også...."Heeey, Nico, bring me a coffe!" "Heeey, Nico, wanna go bomb nuns?" "Heeey, Nico, wanna chop of my manliness?" "Heeey, Nico, Nico, Niconiconiconiconiconicoooooo, I just finished a 2.5TB torrent of uncensored hardcore hentai, you and I watch together?" "Heeey, Nico, you came...what's with the shotgu-*BANG-chakka-BANG-chakka-BANG!!!* Mission Accomplished, earned $500, two apartments, a taxi service, a rusty old car and $286.000 in debt Endret 9. februar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sikkert ingen som skjønner hvem jeg snakker om nå men den forbanna "Keh" Fisken i Wind Waker, vær gang du finner han og kaster ut for popper han opp og sier "Keh". Passet alltid på å ha lyden av før jeg kastet ut for. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er vel ikke direkte en character, men han "fortellerstemmen" i Crackdown. Når man er på sistebossen og han begynner med "hei, visste du at du kan kjøre bil i dette spillet?", da er man litt lei.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er vel ikke direkte en character, men han "fortellerstemmen" i Crackdown. Når man er på sistebossen og han begynner med "hei, visste du at du kan kjøre bil i dette spillet?", da er man litt lei.. DEN er irriterandes den! Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Det er vel ikke direkte en character, men han "fortellerstemmen" i Crackdown. Når man er på sistebossen og han begynner med "hei, visste du at du kan kjøre bil i dette spillet?", da er man litt lei.. DEN er irriterandes den! "There's a stunt marker nearby agent. Driving through a stunt marker will increase your driving skills." Topper definitivt min liste over irriterende kommentarer. Spesielt når man ikke kan kjøre rundt i mindre enn ett minutt uten å høre det. Endret 9. februar 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fargoth! Men han var nå litt kul og da Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fargoth er med i Oblivion også, hvis jeg ikke tar helt feil. Irriterende er han indeed. Er et litt morsomt quest hehe, men skal ikke røpe noe Nesumar Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Spilte nettopp en runde Army of Two, og det slo meg at Philip Clyde er verdt å nevne i denne tråden. Ellers har man jo også Ashley i Resident Evil 4. Greit nok med "damsel in distress" og alt det der, men makan til hjelpeløshet skal man se lenge etter. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Roman står nok høgt oppe på lista der ja. Hatar den forbanna stemma hans som ringer kvart(?) tiende minutt. Første innlegg med only nynorsk Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Roman står nok høgt oppe på lista der ja. Hatar den forbanna stemma hans som ringer kvart(?) tiende minutt. Første innlegg med only nynorsk Close but no cigar. Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sulik fra Fallout 2, og hvordan han lyver om at han mestrer SMG for så å blåse hodet av meg med en velplassert burst et par ganger i timen. Sulik er Super-Sledge hammer only Da er han kickass President eden i F3 irriterer meg en del. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 For ikke å snakke om Three Dawg, whaooooo! Han og den speidergjengen Brotherhood of Steel, plagsomme do-gooders. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Yoshua i The World Ends With You... må innrømme jeg hatet han "Have fun Neku..." og den latteren ... men senere når jeg ser tilbake er han råtøff, og nå som jeg replayer spillet er han dødskul. Navi er grusom.. "HEY, LISTEN!" i lag med den stygge ugla som ble nevnt. Jeg personlig likte ikke Yuna i FFX men hun var ikke akkuratt plagsom. Kommer ikke på noen andre i slengen Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Carth Onasi i KOTOR. Den jævla snusfornuftige dritten var alltid i veien for de onde planene mine. "Don't do that, it is EVIL! Bla bla bla..." Samme med Carth-klonen i Mass Effect. Helvetes gledesdrepere. <_< Endret 10. februar 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå