virulence Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ble litt inspirert av en tråd på GT-forumet, og tenkte en likedan kunne få livets rett her. Så spørsmålet er; hvilke figurer irriterer dere i spill? Noen av mine kandidater er: Raiden i MGS2 - Ganske opplagt tilskudd til lista, men det er slett ikke uten grunn at han har blitt en såpass forhatt figur. Alle forventet å få spille gjennom PS2's første Metal Gear-tittel som Solid Snake, istedet styrer denne nye pysa showet i bortimot hele spillet. Ashley i Mass Effect - Egentlig ikke så verst, men merka av og til at jeg ble irritert av hennes halvrasistiske utsagn og aggressivitet mot de andre rasene. Seymour fra FFX - Hele hans vesen er ufordragelig. Dette har nok sin forklaring dog, da man ikke vil vekke sympati for de som pryles skal. Rico i Killzone2 - Etter å bare ha spilt den korte demoen, har jeg inntrykk av at denne karen kan toppe absolutt alle. Blir spennende å se på releasedato. Alle jeg hadde tid til å komme på i farten. Fyr løs med deres bidrag! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gjelder det kun "snille" karaktere eller kan vi også nevne plagsomme bosser osv? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 The Adoring Fan i Oblivion Trenger ikke å ha han med, men synes likevel han er en irriterende fyr. Bare å søke på youtube på navnet, så er du tonnevis med videoer om folk som gjør noe rart med han, som f.eks å sparke han ned fra det høyeste punktet man kan fast-travle til. Nesumar Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Gjelder det kun "snille" karaktere eller kan vi også nevne plagsomme bosser osv? Hehe, fritt frem! Enhver figur som "grind your gears". Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Roman i GTAIV. Herregud for en innpaasliten idiot altsaa Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tingle i The Legend of Zelda spillene. I Majoras Mask er han den irriterende kartselgeren. Men han tar kaka i The Wind Waker, der han er en bloodsuger på rupees... Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 "Programlederen" I Fuzion Frenzy 2 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dr. Breen fra Half Life 2. Makan for en forræder og jævel. Ser på alle menneskene som vitenskaplige eksperimenter. Han bør se seg i speilet! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 GlaDOS. Hun og den jævla kaken sin. : | Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hugh Bliss i Sam & Max: Season 1. Fyttirakkaren, meir irriterande stemme eksisterar ikkje! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Count Waltz i Eternal Sonata. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 programlederen i Buzz. fy faen for ei rotte.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oh, jeg kom på en til. Hero of Skill i Fable 2. Satan, som den fyren irriterer meg. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 GlaDOS. Hun og den jævla kaken sin. : | GlaDOS er jo bare morsom. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Rebecca Chambers i Resident Evil. Sånn, da kan dere lukke denne tråden. Jeg vant. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dom i Gears of War 1 - når man skal ta RAAM! HerreGUD så inkompetent han skal være.. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sulik fra Fallout 2, og hvordan han lyver om at han mestrer SMG for så å blåse hodet av meg med en velplassert burst et par ganger i timen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) RAAM I Gears of War. Først slakter han løytnanten, så murer han seg inn bak Kryll når jeg skal slakte ham. Endret 9. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 RAAM I gears of War 2. Først slakter han løytnanten, så murer han seg inn bak Kryll når jeg skal slakte ham. What? Når får jeg se RAAM i GoW2 ? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Navi i Legend of Zelda: Ocarina of time. Etterhvert blir jeg ekstremt lei av den "listen" lyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå