Toman18 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Si hvis jeg skal kjøpe noe på PSN-Store for eks Kratos-costume så bruker jeg min account, men kan da bror min bruke det contentet når han er på den samme PS3 jeg er på? Vurderer å kjøpe MGS4 packen og Kratos costume!! Takker for svar!! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Tror den bindes ved accounten du bruker. Om du og din bror bruker forskjellige account/bruker tror jeg ikke at begge kan utnytte den. Men jeg er ikke helt sikker. Endret 9. februar 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er bundet opp til konsoll og ikke konto. Det er hvertfall min erfaring. Ting jeg kjøper på storen, kan dama mi få tilgang til på hennes konto. Derimblant God of war pakken og Metal Gear pakken. Så løp og kjøp Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 japp, bekrefter det Bromle skrev, det ligger på konsoll. Eneste vi fant ut her hjemme er at du må gå inn i spillet med den kontoen som skal ha det for å få det. (det hørtes sabla mye bedre ut i hodet mitt) hvis konto A kjøper kostyme, går inn i spillet og får kostymen. om konto B kun logger på i konto A sitt spill vil den ikke få kostymen, men må da ut av spillet, og kjøre opp spillet på nytt, med Konto B som aktiv konto. Phew.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Har kjøpt noen pakker, men hvordan kan jeg bruke paintinatoren på mine egne baner, må jeg spille hele MGS pakken ferdig?? Takker for svar Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har kjøpt noen pakker, men hvordan kan jeg bruke paintinatoren på mine egne baner, må jeg spille hele MGS pakken ferdig?? Takker for svar Du må spille de til du vinner de Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Låner" denne tråden litt, jeg. Jeg vurderer nå å kjøpe MGS-pakka til LittleBIGPlanet. Det har seg sånn at: - Jeg har en norsk versjon av spillet/discen - Jeg spiller på en amerikansk PSN-bruker Hvilken store må jeg kjøpe pakken på, EU eller US? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) "Låner" denne tråden litt, jeg. Jeg vurderer nå å kjøpe MGS-pakka til LittleBIGPlanet. Det har seg sånn at: - Jeg har en norsk versjon av spillet/discen - Jeg spiller på en amerikansk PSN-bruker Hvilken store må jeg kjøpe pakken på, EU eller US? Test med noen gratis-ting da vel ' Edit: Vil personlig tro at begge vil fungere Hvis ikke tror jeg at det kun er EU som fungerer. Si gjerne ifra hva du kommer frem til Endret 11. februar 2009 av JanFr Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Da var det lastet ned fra EU-Store.. Så får vi se om det virker på US-brukeren min.. (oppdaterer). EDIT: Ja...! Det gikk! Endret 11. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da var det lastet ned fra EU-Store.. Så får vi se om det virker på US-brukeren min.. (oppdaterer). EDIT: Ja...! Det gikk! Beklager at det ble kort "preview", men ser no ut til at det gjorde susen eller noe sånn Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Da var det lastet ned fra EU-Store.. Så får vi se om det virker på US-brukeren min.. (oppdaterer). EDIT: Ja...! Det gikk! Beklager at det ble kort "preview", men ser no ut til at det gjorde susen eller noe sånn Det gjorde det, ja! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Minner om retningslinjene punkt 2.3: Hold dere til emnet i tråden. Ønsker dere å diskutere noe annet oppretter dere en ny tråd. Kommentarer om rettskrivningsfeil og ukorrekt staving av produktnavn er vel og bra, men har forsåvidt ingenting med tråden å gjøre. Slikt kan man heller påpeke høflig ovenfor brukern det gjelder (via PM). Ett innlegg slettet. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå