Landeplagen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så raskt igjennom, tilsynelatende ingen som hadde nevnt dette. (Slett dette om jeg overså det) "Mine innlegg" er veldig greit å ha så man har styring over alle postene man har svart i. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Trykk på nicket ditt helt oppe til venstre, så på "Posts" i midten av skjermen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alternativt kan kan skrive navnet sitt i "search" til høyre øverst på siden. Da får man faktisk se hvilke tråder som har fått nye innlegg. Dette funker jo selvfølgelig bare hvis noen har skrevet navnet ditt i tråden da (kanskje derfor noen liker å skrive navnet sitt hver gang de poster^^). Nå er ikke det forumet her så veldig stort at det ikke er umulig å bare velge viee new posts, men det er kjekt ja. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Trykk på nicket ditt helt oppe til venstre, så på "Posts" i midten av skjermen. Alternativt kan kan skrive navnet sitt i "search" til høyre øverst på siden. Da får man faktisk se hvilke tråder som har fått nye innlegg. Dette funker jo selvfølgelig bare hvis noen har skrevet navnet ditt i tråden da (kanskje derfor noen liker å skrive navnet sitt hver gang de poster^^). Nå er ikke det forumet her så veldig stort at det ikke er umulig å bare velge viee new posts, men det er kjekt ja. Disse funker til en viss grad, men det er på langt nær like kjapt og intuitivt som "Mine innlegg". Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 My Assistant har jo oversikt over dine 10 siste innlegg, noe som hjelper litt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 My Assistant har jo oversikt over dine 10 siste innlegg, noe som hjelper litt Den har en oversikt over de ti siste innlegg, uavhengig av bruker. Kan dere slutte å lete etter substitutter nå? Tru'kke det finnes en. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette er tatt opp før, men du er i feil forumkategori, slike ting som dette postes i "Tilbakemeldinger om forumet" Legg spesielt merke til følgende svar i en av de tidligere trådene. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg