Bloodlines Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Klare ikke nynorsk, selv om det er bedre å skrive med det. Klarer meg med bokmål og nordlands dialekt Edit: Fikset på posten ble feilskrevet. Endret 26. februar 2009 av Bite my shiny metal ass Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du skulle bare si ifra at du ikke blir med? OK! Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Eg hatar nynorsk! Bringer altfor mange dårlige minner fra korleis mine nynorsk stilar alltid gjekk til helvete! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du skulle bare si ifra at du ikke blir med? OK! Slenger meg på han, jeg! Jeg har ikke noe lyst til å bytte til sidemål! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 En god del offtopic innlegg her nå.. Må snart moderere hvis dere ikke skjerper dere! Forøvrig så kommer jeg neppe til å skrive nynorsk når jeg ikke trenger, men kunne tenke meg å skrive alle poster på norsk og engelsk fra nå av. Inkludere alle og forbedre det andre språket man trenger samtidig ftw! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det syns jeg var en god ide, Laland. Du får si fra dersom du trenger noe hjelp. I think that's a very good idea, Laland. If you need any help, please let me know. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jonas gidder ikke mer. Kanskje om en liten stund. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sidan eg stort sett har skrive på sidemål på ein del norske forum, kan eg vel alltids gå over til nynorsk her. Det blir riktignok ikkje heilt i tråd med denne tråden (hah!), men det trengst fleire som skriv nynorsk Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Drivar dykk med dette fortsatt? Skriv meg opp isåfall Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 eg er med Eg hatar ikkje nynorsk, men eg likar ikkje å få karakter i det. Det trekker snittet mitt ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå