head_hunter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 I am already over 50% and soon i am going to run out of space. So what i want is a bigger inbox, say 1000 or 500. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) I want bigger space too, and I want Head_Hunter to talk norwegian edit: nvm, leste signaturen din. edit2: du ga meg en strålende idè, nå kommer jeg til å skrive på nynorsk, som jeg aldri gadd å gjøre på diskusjon.no Endret 8. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fire poster uten mening er fjernet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 I am already over 50% and soon i am going to run out of space. So what i want is a bigger inbox, say 1000 or 500. For starters, when you're writing in english, every "i" is with a capital "I". Second, I can't believe that you can't find one personal mesage to delete when you've got over 38. If the inbox limit will be increased, I'm guessing either a hundred or a hundred and fifty messages would be appropriate. Send a PM to those in charge! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 mah inbox is soon fullz but i deal with it by deleting old ones thar are is in my inbox lol and thereby mah problem is solved but a larger inbox would be apretiated kthx lol Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sender nesten aldri PM jeg Hva er det folk sier til hverandre som jeg går glipp av dera? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sender sjelden PM jeg også, men det hender. 75 i grense skal jeg nok klare meg med . Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Plassen er nå økt til 125. Det går an å slette PM-er ... Jeg lurer forøvrig og på hva folk skriver om, sender nesten aldri PM selv. Med unntak av moderatorærend. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 75?! Dere sender mye PMer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sjekk signaturen hans. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Sjekk signaturen hans. Finaly someone got it. When I am counting I (Thanks lalaland) often double check so I have to count every pm and if i delete some I lose track of it. but I guess I can make a text document on the desktop it is just more complicated. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ta retting av skrive- og grammatikkfeil på PM 1 innlegg er fjernet grunnet "Off Topic". Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg