HerrGhost Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) No kommer Worms til ps3 med Full HD og det hele: "Yes, we can confirm that Worms is coming to PSN soon," revealed Brown. "...it's been fully optimised for the platform (including 1080p) and contains a lot more content than the original XBLA launch simply because there was no size limitation." http://www.psu.com/Worms-unearthed-for-the...-a006359-p0.php Endret 8. februar 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
neo2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 *glede seg, glede seg, glede seg* Dette komme te å bli bra! Som en ex 360 eier og relativt ny PS3 eier så må eg sei at eg e skuffa over PSN sitt utvalg av type "arcade" spill og prisen på de. Men de få som finnes pleie å ver bra kvalitet! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Woo, blir awsome. Agreed med Neo2, kunne godt vær mer av slikt gammelt dritt og arcade-spill på PSN. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 PSN trenger virkelig arcade spill som worms. Er ganske gøy å spille gode gamle klassikere via konsoll Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Elsket toeren på pc, pluss Armageddon som kom i ettertid. Dette blir sikkert genialt Står også at det blir mer innhold enn på 360 Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Herlig Armageddon var genialt ja, håper nivået blir det samme eller bedre på denne. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Koselig at PSN får slike gøyale spill også . Hvordan blir det i forhold til 360-versjonen? Denne kunne sannelig trengt en utvidelse . Lenke til kommentar
trellaern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette blir bare gøy om det fortsatt er 2D som armageddon og world party, for de nyeste Worms spillene har jo vært i 3D og utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Morsomt! Dette skal jeg laste ned så snart jeg får ordnet nettilgang for PS3en min. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Koselig at PSN får slike gøyale spill også . Hvordan blir det i forhold til 360-versjonen? Denne kunne sannelig trengt en utvidelse . Her har du svaret: "Yes, we can confirm that Worms is coming to PSN soon," revealed Brown. "...it's been fully optimised for the platform (including 1080p) and contains a lot more content than the original XBLA launch simply because there was no size limitation." Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Dette blir artig ja! Endret 9. februar 2009 av KimS Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjekt! Da blir det mange timer med god underholdning på PS3'en fremover Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gode nyhende. Eg skreiv faktisk til Team 17 i...april 2007, og etterspurte ein versjon av Worms til PSN, i tillegg til å kritisere retninga serien har teke sidan WormsDC. No ser det endeleg ut til at eg får vilja mi på eit punkt, i alle fall. Mi meining er at serien toppa seg med WormsDC til Amiga. Det var medan Andy Davidson fortsatt var involvert i utviklinga. Etter at han forsvann, gjekk det i ein ganske bratt nedoverbakke. Heldigvis, dei siste åra ser det ut til at Team17 er i ferd med å snu i positiv retning igjen. Eg trur fortsatt der er eit stykke igjen til dei når gamle høgder, men eg kryssar fingrane for at denne versjonen blir bra. Det er 97% sannsynleg at dette blir eit kjøp. Kay Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Worms Online på PS3, anyone? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vet man hvordan verson det blir mer likt de gode gamle eller worms 3d greier? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Noe ala Xbox sin versjon, bare mye mer innhold. Så står det i artikkelen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da håper jeg det bir 2d. Er ikke Worms spill om det ikke er det. Håper på noenlunde likt spill som Armageddon. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tøft dette. Håper det blir en remake av det første spillet i serien(eventuelt Worms+). Likte best når våpenutvalget var litt mer begrensa, ble mer "personlighet" i hvert våpen syntes jeg. Less is more. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kult att Worms finner veien til PSN også da dette var en av de arcade tittlene jeg spilte mest LIVE av arcade spill på rivalen 360. Gledlig med mere innhold men håper den klassikeren ikke blir altfor dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå