Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takker veldig for det tipset der. Lagt inn bestilling på det nå må si eg gleder meg veldig. Er kontroll systemet bra? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vet ikke. har ikke testet det. Jeg har så mange uspilte spill hjemme, at jeg tenkte jeg skulle være fornuftig å spare pengene.. Har ikke tid til å spille så mye allikevel. Når jeg har tid, får jeg sikkert tak i det til 200 uansett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ok, får satse på at kontrollen er grei. Men, noen som har erfaringer med thehut, hvor lang pleier leveringstiden og være? Håper ikkje den er alt for lang, gleder meg sont nå Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 jeg har bestilt fra thehut 1 gang, gikk helt smertefritt. Kom etter 2-3 dager. At filmen sugde ræv var ikke thehut sin skyld Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg fikk mitt eksemplar av MadWorld idag, må si jeg gleder meg til å spille dette!! Har savnet et beat'em up spill Endret 6. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Og jeg kan si at dette spillet er jævla bra, dem som ikke har kjøpt dette råe spillet, løp og kjøp!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Godt og høre du liker det. Er veldig spent selv på spillet, venter på det fra thehut hadde håpet det skulle komme til helgen. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Spillte en time og to i går, lenge siden har jeg skrattledd i et singleplayer spill, det var jævli morsomt ps: dama var på ingen måte enig.. :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Nå er det 3 uker siden spillet ble sendt fra thehut.com, og er enda ikkje komt :/ Og eg som gleda meg slik til og spille dette. Endret 27. mai 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Dette spillet er ikke verdt å bruke mange penger på. De første timene sitter du å storkoser deg, humoren er veldig bra og det er herlig å henge fiendene på kroker og diverse. Men etterhvert begynner man å innse feilene og manglene i spillet: - Kameraet er rævkjørt, du har absolutt ikke kontroll på hvor fiendene er. - Gameplayet blir fort slitsomt da du gjør det samme om igjen og om igjen og om igjen... - Bossene i spillet er lyspunktene, men mot slutten begynner disse å bli skikkelig vanskelige (på en frustrerende måte vel og merke). - Og de forskjellige måtene å drepe fiendene dine på blir man leie av etter å ha sett disse x antall ganger Kunne ha listet opp flere negative ting med dette spillet, men har ikke tid til det nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da var spillet kommet fra Thehut. Denne var virkelig treig! 1mnd tok det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Haha Fikk mitt i dag selv fra Thehut, ble sendt 5 mai. Skal bli gøy og få testet Endret 4. juni 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 argh. Venter fremdeles.. Verste er at dama trenger sensor baren til wiien min til et skoleprosjekt.. Så blir ikke noe wiispilling denne uka uansett. Men har nok moro med xboxen min da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå