Gå til innhold

Den fantastiske MadWorld tråden

lektroluv

Anbefalte innlegg

MadWorld

MadWorld-UK.jpg

Tenkte det kunne være greit å opprette en tråd for dette spillet, siden det faktisk er det eneste spillet som gjør at jeg fortsatt har en Wii stående på rommet. :p

Diskutér, spekuler, og post linker og filmklipp.

Litt info:

Developer: Platinum Games

Publisher: Sega

Release: EU March 13, 2009

From a third-person perspective, the player controls Jack, a mechanic with a chainsaw on his arm, as he competes in a violent television show. Control is handled through the Wii Remote and Nunchuk attachment, with the Remote controlling his weapon and the Nunchuk moving Jack. Most attacks are performed using the "A" button and accelerometer. Furthermore, MadWorld will not make use of the Wii Remote's infrared sensor, as its developers found it unnecessary to pinpoint movements on the screen in order to attack. Players perform brutal melee attacks on enemies using objects found throughout the environment, such as impaling an enemy's head with a caution sign.

The game will feature extreme, over-the-top violence, but designer Shigenori Nishikawa intends it to be seen in a comical light despite the dark tone of the game. For example, in a minigame called "Man Darts", players must hit enemies onto a giant dartboard with a baseball bat to score points. However, because of the intended level of violence PlatinumGames is unsure of whether or not the game will ultimately be released in Japan, stating "In certain markets there are a lot of limitations on the amount of violence you can show, so we definitely have the Western market much more in mind".

MadWorld will feature ultra-stylized graphics that use a limited color palette of high contrast black and white with red blood, partially inspired by Frank Miller's Sin City graphic novels.

Et par filmklipp:

Se i HD

Se i HD

Se i HD

Endret av electrofux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette en sånn type No More Heroes spill?

Tror nok ikke selve spillet er likt. Men for min del mener jeg de kan sammenlignes fordi begge spillene

har sin egen unike stil om du skjønner hva jeg mener. Ikke lenge før dette spillet er i hus nå=)

Lenke til kommentar

Tror nok ikke selve spillet er likt. Men for min del mener jeg de kan sammenlignes fordi begge spillene

har sin egen unike stil om du skjønner hva jeg mener. Ikke lenge før dette spillet er i hus nå=)

Ja, skjønner hva du mener. Men jeg likte ikke No More Heroes i det hele tatt, synes det var helt elendig. Så tenkte at hvis dette er noe i samme gate så står jeg lett over.

Lenke til kommentar

Ja, skjønner hva du mener. Men jeg likte ikke No More Heroes i det hele tatt, synes det var helt elendig. Så tenkte at hvis dette er noe i samme gate så står jeg lett over.

Heldigvis for meg, så likte jeg NMH veldig godt, så dette er ett garantert kjøp. Hva var det med NMH som du ikke likte? Er ikke sikkert akkurat de tingene er med her også.

For de som liker soundtracket, så får man det med om man forhåndsbestiller fra HMV. Kommer desverre over tollgrensen, så det blir ikke så veldig billig.

Endret av kottila
Lenke til kommentar

Dette (sammen med House of the Dead: OVERKILL) er at av de spillene jeg har sett mest frem til å vinter! Unektelig kommer MadWorld til å bli en fantastisk spillopplevelse! Deilig å se at det blant myriaden av crap til Wiien dukker opp spill som faktisk ikke inneholder 20 minigames av varierende art.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...