JanF Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har prøvd masse rart, for eksempel: [ left]lal[ /left][ center]lol[ /center][ right]rofl[ /right] [ left]hei[ center]du[ right]er dum[ /left][ /center][ /right] lal[ center]lol[ /center][ right]dum[ /right] Og masse annet... Noen som vet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du må bruke float-tag, jeg kan poste koden til min signatur, selv om oppsettet er ganske rotete, skal se om jeg kan poste en litt enklere beskrivelse. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Venstrestilt 1 Venstrestilt 2Venstrestilt 3Venstrestilt 4 Høyrestilt 1 Høyrestilt 2Høyrestilt 3Høyrestilt 4 Midtstilt 1 Midtstilt 2Midtstilt 3Midtstilt 4 [float=left][left]Venstrestilt 1 Venstrestilt 2 Venstrestilt 3 Venstrestilt 4[/left][/float][float=right][right]Høyrestilt 1 Høyrestilt 2 Høyrestilt 3 Høyrestilt 4[/right][/float][center]Midtstilt 1 Midtstilt 2 Midtstilt 3 Midtstilt 4[/center] Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) ... eller så bare ser du på TSP sin forklaring, det var noe sånt jeg holdt på å lage, men han var raskere gitt. Ikke nok med at han er raskere enn meg, han skriver til og med ting i innleggene mine. Ydmykelsen er komplett. Endret 8. februar 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg