Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 alle andre poster under førstepost kommer på en sånn mongo liste: hvordan får jeg det normalt igjen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Prøv å velge "standar" på options. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alternativer -> Visningsmodus -> Standard. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Norsk språk på forumet: "Alternativer" oppe til høyre, velg "standard" under "visningsmodus". Engelsk: "Options" oppe til høyre, velg "standard" under "display modes". Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Får håpe h*n har skjønt det nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Èt unødvendig innlegg som siterte trådstarter er slettet. Forøvrig så tenker jeg trådstarter har skjønt det nå. Fint at dere hjelper! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) takk dere, nå er det vanlig igjen puh ^^ Endret 8. februar 2009 av Såpe Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde det sånn jeg også, hvordan jeg fikk det til har jeg ikke peiling (mao det bare ble sånn). Løste seg med å slette alle informasjonkapslene da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå