Gå til innhold

Creative Inspire™ 6.1 6700 kabel forlenger

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan jeg kan forlenge disse tre kablene som går i fra Pc til SUB? tre ledninger, svart, grønn og oransj (den har tre svarte ringer rundt mini jack pluggen, altså 3 kanaler isteden for 2 som vanlige stereo har) Får ikke hjelp fra Creative :evil: . Det er hemmelig fikk jeg til svar fra dem når jeg snakka med den på nettet... og henviste meg til høytaler ledninger forlenger istedet, noe jeg ikke trenger... De nektet plent å si hvordan de ble laget eller hvem som laget de :grumpy: . Noen som har funnet det ut likevel? Det er den oransje som jeg må ha.. de to andre er som vanlige stereo kabler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, tviler strekt på at det er fiberoptikk gett. Tror ikke creative koster på seg det nei, og det er heller ikke nødvendig på slike sett.

Det er kobberledere. Du tar enkelt å greit å klipper av pluggen, skjøter hver enkelt leder. Dette mener jeg _skal_ gå, enkelt og greit.

Noen som har kommentarer på det, så bare si ifra...

Lenke til kommentar

Elfa har kontaktmateriell for de fleste behov, spesielt om du svinger loddebolten selv. Hvis jeg har forstått din post riktig, så kan disse produktene være av interesse (den trepolige versjonen):

http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/142652.htm

http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/142687.htm

Andre lignende produkter finner du under menyen:

• Kontakter

•• Audio-/Videokontakter

••• Telefonstøpsler/-uttak 2,5 mm

Egnet kabel finner du nok også.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet litt feil. Kabelen jeg trenger må ha 4 ledere. Det må mini jack pluggen ha også. Jeg fant kabelen nå på ELFA. Takker for den, men de har ikke den mini jack pluggen jeg søker, MEN jeg skal forsøke å skjøte kabelen og bruke de pluggene som er der...

Hvis det er noen som vet hvor de selger mini jack plugger med 3 svarte ringer(4 ledere) så si ifra. Lederne skal brukes til Sub, Front Center, Back Center og Ground

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...