octester Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har spilt litt Guitar Hero III demo og har lyst til å skaffe meg et fullversjon musikkspill. Men jeg er usikker på hva jeg skal kjöpe, Legends of Rock eller Rock Band til redusert pris, eller World Tour / Rock Band 2? Kommer nok mest til å spille alene gitar, det blir neppe noe band her i stua hos oss. Er det da litt "bortkastet" å skaffe sistnevnte og bare spille gitar? Noen anbefalinger for en nybegynner? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 selv syns jeg guitar hero er mye lettere på gitar i forhold til star-power og sånt noe. Lenke til kommentar
octester Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 selv syns jeg guitar hero er mye lettere på gitar i forhold til star-power og sånt noe. Takk for tipset. Tror jeg starter med "GH III: Legends of Rock" som er ganske rimelig nå. Der får man vel med den trådlöse "Les Paul" gitaren? Virker som om mange synes den er bra, og den er jo også kompatibel med "Rock Band 2" så vidt jeg har forstått. Alle instrumentene kan vel kjöpes separat? Lenke til kommentar
nems Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alle kan kjøpes separat, men ikke drumkit til GH:WT ennå.. Venter ennå på dette, håper det kommer før GH:Metallica, gidder ikke kjøpe band kit da jeg allerede har 4 gitarer, og jeg vil ikke ha mikrofon.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 selv syns jeg guitar hero er mye lettere på gitar i forhold til star-power og sånt noe. Takk for tipset. Tror jeg starter med "GH III: Legends of Rock" som er ganske rimelig nå. Der får man vel med den trådlöse "Les Paul" gitaren? Virker som om mange synes den er bra, og den er jo også kompatibel med "Rock Band 2" så vidt jeg har forstått. Alle instrumentene kan vel kjöpes separat? Ja, GH3 ligger på 399 med spill og gitar på en del Rema 1000 butikker faktisk Og GH gitarene er kompatible med rockband 1 og 2. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Av ren spillglede, vil jeg anbefale Rock Band. MANGE flere sanger tilgjengelig. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kjøp WT for da kan du spille RB også (Hvis jeg husker riktig) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Instrumentene til World Tour og Rock Band virker stort sett om hverandre, men du kan ikke bruke trommene fra World Tour på Rock Band, om jeg husker riktig... Omvendt går fint (Rock Band trommene på World Tour). Korriger meg om jeg har feil Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Instrumentene til World Tour og Rock Band virker stort sett om hverandre, men du kan ikke bruke trommene fra World Tour på Rock Band, om jeg husker riktig... Omvendt går fint (Rock Band trommene på World Tour). Korriger meg om jeg har feil Var omvendt: http://multiplayerblog.mtv.com/2008/11/03/...rums-rock-band/ Man hadde jo manglet en pad hvis man skulle brukt RB trommene på WT. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, men jeg forsto det slik at notene var lagt opp annerledes når man hadde koblet til Rock Band settet i World Tour... Men da tok jeg feil Bekrefter den linken at de ikke kan brukes begge veier...? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror det, det blir jo "rape" når du ikke har alle Pads'a som skal til for å spille WT med RB-trommer så. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Rock Band-kitet funker utmerket i GHWT. Spillet tilpasser charts til fire pads! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Denne siden er fin for å sjekke kompatibilitet http://wiki.scorehero.com/ControllerCompatibility Tror den skal være ganske bra oppdatert og troverdig! Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har alle spillene .. og trommene fra Rock band... funker fint på GH WT... Er du gamer er det ikke tvil om at RB er en mye bedre gjennomført spill.. alle sangene fra RB 1 kan overføres til RB 2 .. og nedlastings mulighetene til RB går nært i det uendelige. I min mening er Rock band ett MYE bedre spill.. føler i tillegg at trommene er mer treffsikre men kanskje ikke like morro å spille på. Ett lite trekk for RB er tromme avbrekkene. Ellers alt peker mot RB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå