Gå til innhold

Guitar Hero eller Rockband?

octester

Anbefalte innlegg

Har spilt litt Guitar Hero III demo og har lyst til å skaffe meg et fullversjon musikkspill. Men jeg er usikker på hva jeg skal kjöpe, Legends of Rock eller Rock Band til redusert pris, eller World Tour / Rock Band 2? Kommer nok mest til å spille alene gitar, det blir neppe noe band her i stua hos oss. Er det da litt "bortkastet" å skaffe sistnevnte og bare spille gitar?

Noen anbefalinger for en nybegynner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv syns jeg guitar hero er mye lettere på gitar i forhold til star-power og sånt noe.

Takk for tipset. Tror jeg starter med "GH III: Legends of Rock" som er ganske rimelig nå. Der får man vel med den trådlöse "Les Paul" gitaren? Virker som om mange synes den er bra, og den er jo også kompatibel med "Rock Band 2" så vidt jeg har forstått. Alle instrumentene kan vel kjöpes separat?

Lenke til kommentar
selv syns jeg guitar hero er mye lettere på gitar i forhold til star-power og sånt noe.

Takk for tipset. Tror jeg starter med "GH III: Legends of Rock" som er ganske rimelig nå. Der får man vel med den trådlöse "Les Paul" gitaren? Virker som om mange synes den er bra, og den er jo også kompatibel med "Rock Band 2" så vidt jeg har forstått. Alle instrumentene kan vel kjöpes separat?

Ja, GH3 ligger på 399 med spill og gitar på en del Rema 1000 butikker faktisk :p Og GH gitarene er kompatible med rockband 1 og 2.

Lenke til kommentar

Har alle spillene .. og trommene fra Rock band... funker fint på GH WT...

Er du gamer er det ikke tvil om at RB er en mye bedre gjennomført spill.. alle sangene fra RB 1 kan overføres til RB 2 .. og nedlastings mulighetene til RB går nært i det uendelige. I min mening er Rock band ett MYE bedre spill.. føler i tillegg at trommene er mer treffsikre men kanskje ikke like morro å spille på. Ett lite trekk for RB er tromme avbrekkene. Ellers alt peker mot RB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...