Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Alle har da vel skrevet noen dikt en gang i tida? :rolleyes: Uansett om du har dikting som hobby, eller bare har har skrevet et i forbindelse med skolen eller lignende, post dem her da vel, så rater vi hverandres dikt! Fra nå av: Rate diktet over deg, sett en karakter fra 1-10. Rate gjerne tidligere dikt også, men da må du gjøre det i tillegg til å rate siste dikt. Det er ikke et must å komme med et dikt for å skrive her/rate, men det hadde vært fint. Jeg må si at jeg synes jeg er en ganske god dikter, jeg kan skrive et nå.. Starter kl 04.11 og er slutt... DER! Kl er nå 04.20 (La til tre ekstra vers senere). Skjul Det er over midnatt,Men jeg sover ei. Jeg føler meg voldtatt, Jeg er trøtt og lei. Men jeg får ikke lagt meg, Selv om søvn er et gode. ”Nerdeforum trenger deg!” Sier en stemme i mitt hode. Minutter blir timer, Tiden suser av sted. Mens jeg ligger og rimer, Høres hanens beskjed. Morgenen gryr, Og jeg har ikke sovet. Prisen er dyr, For å få forumbehovet. Nå blir dagen ødelagt, Av nattens mange handlinger. Men dette er tilbakelagt, Neste helg skjer det forandringer. Men det sa jeg også, For én uke siden. Jeg skulle legge meg tidlig, Men var oppe til firetiden. EDIT: Leif. EDIT2: Skrev et vers til.. EDIT3: Og skrev enda et vers.. EDIT4: Og skrev et vers til.. Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
rover_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Kanskje ikke hjemmelaget, men en klassiker likevel... En gresskar var gretten mens kona var borte. Kopper og panner var ren som forgjorte. Etterpå oppvask og blomstenes vanning, kom freden og roen med Petteroe's blanding. Ah, det var god tobakk! Gammelt, og i dag, ulovlig reklamedikt -Men dikte kunne de på reklameavdelingen dengang Endret 8. februar 2009 av rover Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Skrev disse to "på oppdrag" fra en kompis for en liten stund siden: Dikt 1. Dikt 2. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Roser er røde, Fioler er blå, Rema 1000 er billig, og det er du og. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Roser er røde,Fioler er blå, Rema 1000 er billig, og det er du og. Dæven, der fikk jeg meg en god latter. Fikk meg til å tenke på en jeg så på et forum en gang: Roser er røde, Fioler er blå, Nå kommer jeg med en spade og voldtar deg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Roser er røde, Fioler er blå. Du får ikke føde, Så du dauer nok nå. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Roser er raude, Fioler er blå, Graset er grønt og Livet er skjønt Endret 8. februar 2009 av tygg3n Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For Sony: I pianolakk vi stormer fram Killzone 2 frister mang en mann Har du sett en slik teknikk? MS får nok snart panikk Killzone 2 er snart klar "Det beste spillet verden har" MS, MS - kom og se Gears of War - bare legg deg ned For MS: Xbox-gutta går fra vettet Når de ser Sony-spill smette Til Treseksti med et smell. JAVEL! Vi mister aldri våre spill vi Hør nå godt hva vi vil si: "Vi har verdens beste spell! ÆrPeGe, barn, karaoke Trådløst så du slipper floke Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) OK, rate litt fra nå av? Rate helst diktet over deg, men om du gjør det kan du selvfølgelig rate tidligere dikt i tillegg. Tygg3n: + Fint budskap - Kort - 4 linjer, bare ett rim. - "Roser er røde" -oppsettet er brukt opp. 2/10 Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Dunedain: + Riktig side + Flott rytme noen steder - Litt mangel på rim og rytme enkelte steder. 6/10 EDIT: Sorry for dobbeltpost. Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "Roses are red, violets are blue. I wanna poke your fucking eyes out with my dick, you fuck." - Righteous Kill Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så vi rater? Greit for meg: Atsjonas: Rytme og rim med god klassisk stil, med en god humor-twist på slutten som gir oss en god latter. Alt i alt, det morsomste jeg har lest på dette forumet i dag. 9/10 Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Kan jeg ærbødigst tilføye noen rim? Det er en lokal pervers idiot ,som bor i nærheten, som har laget dem. Sulten og tørst, men fitte først. Alt under tolv, tar vi med vold. Jo nærmere null, dess trangere hull. Bare for at ingen skal få skumle tanker om meg; Jeg kjenner ikke denne pervoen, jeg vet bare at han er ca. 50, bor ca. en kilometer unna meg, har to hunder, er ivrig turgåer og er en jævla kranglefant. Og så har vi tulleringt et par og tyve ganger til han, da. Erik: Siden du ikke lagde et dikt, anmelder jeg heller anmeldelsen din. OK? Utradisjonelt ordvalg, oppstilt på en måte som gjør at jeg får lyst til å lese videre. Null rim og rytme, ergo dårlig karakter. På en annen side ga du Atsjonas en god karakter, så jeg vil se Behind Your Lies, og jeg gir deg: 7/10 Mvh. Magne Endret 8. februar 2009 av magne Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Klokken har passert tolv nå, En ny dag skal gry. I morgen er det skole óg, En uke starter på ny. Endret 8. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Suger i det her, men gir dere en jeg kom opp med i farta i norsktimen her om dagen. Temaet var Klassisismen: ”Norske ”Selskab” fra 1700 tallet. Da skrev folk deprimerende dikt om f. eks hvor lite en person gjorde i livet sitt før han tok selvmord. Så jeg skrev Her ligger onde trine. Hun var en pest og en pine. Hun gjorde verden god. Ved å la sin kropp bli til jord. Din var genial magne^^ Endret 8. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå