Gå til innhold

Trenger navnet på et gammelt spill.

Anbefalte innlegg

Hei!

Av nostalgiske grunner har jeg veldig lyst å vite navnet på et spill jeg spilte veldig mye som liten, husker spillet eller karakteren het noe lignende McAfee (når jeg så navnet på antivirusprogrammen trigga det minner fra spillet). For det første var det et pek og klikk spill. Du skulle altså gå rundt i et stort hus, veldig abstrakte former på det huset også var det en berg og dalbane bygd rundt det huset. Men uansett, hovedelementet var altså heisen inni huset som ble brukt til å frakte deg til forskjellige nivåer som inneholdte gåter og noen småspill og leker til å leke seg med. Spillet kan kanskje sammenlignes med Wario spillene for sin gale natur og ting skjer kanskje litt raskt. Og ja, fyren var en slags blå kar, ganske tynn tror jeg.

Lager bare en liste over ting jeg kan huske for jeg orker ikke å formulere det til setninger så tidlig på dagen.

- Du tok heisen ned til et nivå som var helt mørkt også fikk du en fyrstikk og når du klikka på musen så ble fyrstikken tent på, det var noe tunnel greier av noe slag der.

- I tillegg til heisen var det også en slags skli rør som man har på brannstasjoner.

- Var noe tegne lignende greier àla Paint.

Jeg tror spillet ble laget av Microsoft på seine 90 tallet. Det kjørte på Windows 95 eller 98

Dofty

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...