Gå til innhold

Tidenes beste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser allerede 2 stk har skrevet mitt favoritt spill, nemmelig; The Legend of Zelda Ocarina of Time.

Begynte på en ny save idag, har fått tak i den grønne og den røde steinen :)

Det er like bra nå som det alltid har vært, helt episk og jeg kommer aldri til å forandre mening, det er verdens beste spill.

 

Nesumar

Lenke til kommentar

The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Herlig musikk, herlig stemning, herlig verden, herlige bosser, herlige templer og herlige sideoppdrag. Uten tvil et perfekt spill.

 

Ikke langt bak kommer Majoras Mask. Helt annerledes, men likevel utrolig bra.

 

Og så har vi Den Lengste Reisen, da. Beste historien jeg har sett i noe spill jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg liker Diablo 2 best, fordi det er helt klart det spillet jeg har brukt mest tid på. Diablo gjør farming gøy. Uendelige replay muligheter, gleder meg ekstremt til nr 3 kommer.

Lenke til kommentar

Et vanskelig valg, men jeg må nok velge Gears of War 2.

 

Man skulle tro at singleplayeren bare er ensformig monsterslakt, men brettene er så varierte at dette ikke er tilfellet. Ved hvert eneste checkpoint i løpet av campaignen kommer det noe nytt og overraskense, og brettene er kreative hele spillet gjennom. I tillegg er gameplayet perfekt, med et genialt dekningssystem. Grafikken og presentasjonen er uovertruffen.

 

Likevel er det multiplayer-delen jeg har brukt mest tid på. Med hele 8 forskjellige nyskapende spillmoduser online står Gears of War 2 frem som det beste online-spillet jeg noensinne har prøvd. Gameplayet er like genialt her, og det er ingenting som å måle krefter med andre spillere fra hele verden. :)

Lenke til kommentar

Half life-serien.

Kjempe musikk, utrolig historie, og man blir så veldig knyttet til personene i spillet. Gleder meg som en unge til ep. 3! Måtte de aldri slutte å lage HL spill!

 

På en veldig tett andreplass kommer Penumbra: Black Plague.

Jeg har aldri sett et spill som har en så fantastisk atmosfære og som gjør at du sitter med kaldsvette gjennom hele spillet. Det er utev tvil det skumleste spillet ever. Ikke skummelt slik som Dead Space, som er skummelt fordi man skvetter av og til. Penumbra: Black Plague fyller deg med frykt selv om man nesten aldri møter på en eneste fiende.

Lenke til kommentar

Er ikke så altfor gammel og hadde bare i liten tid nintendo så ikke super mario eller zelda, har spillt 500timer bf2 men det er likevell ikke det beste spillet. Må nesten bli GTA san andreas. Musikken på kanalene, fargene, kule personene rundt (gansterne), og alt sammen egentlig. + det og være for ung til å spille det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...