Gå til innhold

Hvilken håndkontroll har vært den beste gjennom tidene?


Hvilken kontroll er best?  

3 stemmer

  1. 1. Hvilken spillkontroll er den beste?

    • PlayStation(1, 2, 3)
      49
    • Xbox 360
      125
    • Xbox (den originale, store)
      9
    • Xbox (Controller S)
      1
    • Nintendo GameCube
      14
    • Nintendo Wii
      13
    • Nintendo 64
      18
    • Dreamcast
      1


Anbefalte innlegg

Xbox 360, med d-paden till Playstation 3 hadde vært den flottaste kontrollaren.

Eg kunne ikkje vore meir einig, sjølv om kanskje SNES sin d-pad er ein endå større favoritt. Hadde det ikkje vore for d-pad på 360 så hadde det vore den ultimate joystick.

Endret av prompt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker best PS2 kontrolleren fordi du har alt i innenfor rekke vidde å slipper å måtte bytte på hvordan du holder i kontrolleren for å gjøre forskjellige oppgaver!

Men jeg har små hender så skjønner dem som liker xbox kontrolleren bedre! Den blir litt for stor for mine hender faktisk!

Også har jeg ikke hatt den store gleden av å få testet ut xbox 360 kontrolleren enda!

Lenke til kommentar
http://www.penny-arcade.com/images/2002/20020325h.gif

 

:rolleyes:

 

360 kontrollen er god, men den har sine feil. Størst er det at den slår seg av av seg selv noen ganger, helt uten vidre. Selv er jeg mest glad i PS3 kontrollen. Muligens fordi det er den formen jeg har brukt mest, og vent meg til (den har nesten ikke endret seg siden PS1). PS3 kontrollen blir den beste beste fordi den er trådløs.

Turn it self off? I have had many xbox controllers over the year and i have never had an xbox controll that turned it self off ( xbox and xbox 360) and I have 4 of each.

Endret av Snorre
Quoting av bilder er fy!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...