Gå til innhold

Hvilken håndkontroll har vært den beste gjennom tidene?

Hvilken kontroll er best?  

3 stemmer

1. 1. Hvilken spillkontroll er den beste?

• PlayStation(1, 2, 3)
      49
    • Xbox 360
      125
    • Xbox (den originale, store)
      9
    • Xbox (Controller S)
      1
    • Nintendo GameCube
      14
    • Nintendo Wii
      13
    • Nintendo 64
      18
    • Dreamcast
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemte Gamecube.

Gjenoppdaga kor bra den er etter å ha kjøpt Super Smash Bros Brawl. På andreplass har eg 360-kontrollen, men den lid av så store openbare feil at den ikkje kan vinne. Både stikkene og d-paden er alt for upresise. Likar også godt "Classic Control"-ekstrautstyret (CC) til Nintendo Wii. Den har ein veldig god d-pad (betre enn Gamecube sin som er ganske dårlig), og stikker som er like god som Gamecube.

Kunne godt tenkt meg ei blanding av 360, gamecube, og CC. 360 sine trigger-knappar, CC sin d-pad, og gamecube eller CC sine stikker (berre med moglegheit til å trykke på lik PS og 360).

Edit: har aldri likt Playstation sin. Liten og ekkel, og samtidig full av knappar som ikkje gir meining for andre enn dei som brukar den regelmessig.

Edit 2: Og det med knappane gjeld Wii også. 1, 2, pluss og minus er slikt vi forventar av eit tastatur, ikkje ein handkontroll.

Endret av Gusj
Lenke til kommentar
Jeg husker kusinen min fikk et ganske stort sår midt i hånden av å kjøre den stikka frem og tilbake.

Sa brura.

Hahaha episk!

Lo godt av den der, deilig på en dag som har godt helt ræva! Tusen takk :)

Gullkorn indeed!

Nesumar

Edit: @Laland: Quotet feil. huff da :lol: Gikk litt fort i svingene, min feil. Stemte jo faktisk selv på 360-kontrolleren hehe.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
Synes Xbox 360 kontrolleren er overlegent alt annet jeg har brukt. Ligger som støpt i hånden, rett og slett herlig

Hahaha episk!

Lo godt av den der, deilig på en dag som har godt helt ræva! Tusen takk :)

Gullkorn indeed!

Nesumar

Uhh.. for det første så er det mange som deler hans mening, og for det andre, så er det ikke sikkert han har prøvd så mange andre kontrollere? Jaja - får håpe jeg ikke ødela dagen din! ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...