Gå til innhold

Hvilken håndkontroll har vært den beste gjennom tidene?


Hvilken kontroll er best?  

3 stemmer

  1. 1. Hvilken spillkontroll er den beste?

    • PlayStation(1, 2, 3)
      49
    • Xbox 360
      125
    • Xbox (den originale, store)
      9
    • Xbox (Controller S)
      1
    • Nintendo GameCube
      14
    • Nintendo Wii
      13
    • Nintendo 64
      18
    • Dreamcast
      1


Anbefalte innlegg

Hvilken håndkontroll mener dere at er den beste gjennom tidene?

Jeg har ikke prøvd så veldig mange, men mener at xbox 360 kontrollen slår sony sin ned i støvlene! :lol:

 

Edit: Kommer til å redigere på pollforslagene her så lenge folk bryr seg. :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Har aldri likt playstation kontrollene. Ikke skyt meg i ansiktet, men jeg liker den store xbox 1 kontrollen best. Stor og fin.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Xbox 360 kontrollen! Den kunne gjerne vært litt kraftigere (har store hender :p ), men formen og plasseringen av knapper er perfekt! Triggerne er også en glede å bruke. Det eneste som er å utsette på den er vel D-paden, men man kan jo file litt på denhvis man føler den er så ille.

 

Alt i alt det nærmeste jeg har vært en perfekt kontroll! :)

Lenke til kommentar

Jeg synes Xbox kontrolleren har en bra størrelse,god å holde i, bra plasseringer av knapper, bare synes joysticken er altfor "hakkete" i bevegelsene.. synes PS sin er bedre der , hvor du får mer flyt i bevegelsene når du beveger sticken. Synes igjen da kanskje PS sin er litt for liten nå.. Så + og - hos begge.

 

Men synes ingen av disse 2 er best egentlig. Må vel si SNEs kontrollen er meget god :D ellers var jo N64 kontrollen meget god når man var vant til å bruke den :D

Lenke til kommentar
Jeg synes Xbox 360 sin er den beste. Den er liten og rund, ligger godt i hånden. Triggere, analoge spaker og knapper er strålende. Likevel er den ikke helt perfekt. D-paden er ganske forferdelig, den er for tung og den dumme batteripakken er i veien.

 

Enig med deg der, den er ikke perfekt

Lenke til kommentar

Gamecube kontrollen synes jeg passa best i hånden, absolutt. Den har også bedre "layout" når det kommer til knapper enn x360 kontrolleren, som jeg ikke kan fordra. Men det føles så unaturlig med omplassering av spak/dpad i forhold til hvordan en PS kontroller ser ut. Så må si at jeg personlig synes PS3 kontrolleren er best.

Lenke til kommentar

20020325h.gif

 

:rolleyes:

 

360 kontrollen er god, men den har sine feil. Størst er det at den slår seg av av seg selv noen ganger, helt uten vidre. Selv er jeg mest glad i PS3 kontrollen. Muligens fordi det er den formen jeg har brukt mest, og vent meg til (den har nesten ikke endret seg siden PS1). PS3 kontrollen blir den beste beste fordi den er trådløs.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...