deaktivert443556 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er kanskje ikke fryktelig interessant å vite hverken hvor en forumbruker bor eller hvor han er fra, men av de to synes jeg bosted kommer på topp. Derfor kunne jeg tenkt meg å se "Fra" (i brukerinformasjonen under avatar) endret til "Sted" eller "Bosted". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg kommer ifra Villmarka og jeg har sett flere fra ganske ville steder, men et bittelite navnebytte kan vel ikke skade? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synd jeg ikke tenkte på denne tråden før, jeg har tilgang til Språkfilene til IP.Board norsk... Inkl Adminpanelet m.m.... Kunne vært interessant å foreksempel bytte språkpakke mot "Mine Innlegg" funksjon... mvh Tore Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Hei, grunnet en modifikasjon for moderatorer er allerede ferdig oversatte språkpakker ikke helt optimalt. I tillegg ønsker jeg å ha kontroll på oversettelsene selv. Du kan fjerne få koden vi har for den midlertidige "Mine innlegg"-funksjonen, kan sende på PM. Ønsker ellers flere tilbakemeldinger, gjerne påpeke hvor dere ser det ikke er oversatt - og komme med videre forslag til oversettelser. Jeg oversetter litt nå og da og tror de problemene nevnt siden sist er fikset opp i. Skal gå gjennom det som har kommet for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Går man på søk - flere søkealternativer står alt på engelsk Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Under avansert søk trykker man på "Gjør søket" for å....vel, utføre søket. Dette klinger rart i mine ører, og jeg synes "Søk" hadde vært mer enn nok. Også når man er inne på medlemslisten, da trykker man på "Gå!" for å søke. Dette er likt med hva diskusjon.no bruker, men jeg synes uansett at det høres rart ut. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Under avansert søk trykker man på "Gjør søket" for å....vel, utføre søket. Dette klinger rart i mine ører, og jeg synes "Søk" hadde vært mer enn nok. Også når man er inne på medlemslisten, da trykker man på "Gå!" for å søke. Dette er likt med hva diskusjon.no bruker, men jeg synes uansett at det høres rart ut. Så det akkurat og tok printscreen av det. Så du alt hadde skrevet det. Men der har dere et print screen i hvert fall I tillegg synes jeg "Enkelt søk" hørtes rart ut... Hva med "Enklere søk"? eller noe lignende... Edit: I tillegg høres "økende rekkefølge" rart ut, synes det burde være "stigende rekkefølge" Endret 25. februar 2009 av JanFr Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er vel en fordel at de som oversetter er veldig gode i engelsk. Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ... eller norsk, for den del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg