Gå til innhold

Burnout paradise tråden

Anbefalte innlegg

Siden den forrige tråden ble stengt starter jeg en ny en. Og håper at emnetittelen er beskrivende nok? :)

Jeg har ikke spilt burnout paradise noe særlig siden jeg syntes det var for mange irritasjonsmomenter ved det slik det var.

Men nå som den nye oppdateringen er her, har spillet fått nytt liv for min del ihvertfall :)

Det som jeg har lagt merke til at er med i oppdateringen er:

- lokal multiplayer (endelig)

- Bedre handling på motorsykler

- Flere detaljer på biler?

I den forrige tråden var det nevnt en restart funksjon etter tapte race. men dette finner jeg ikke?

Endret av Huffern
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Enig med Joantheman her. Paradise var morsom en (grei) stund, men jeg foretrekker Revenge. Jeg synes Burnout tar seg bedre ut med definerte baner fremfor en åpen by. Det er også et stort savn at det ikke er split screen mulighet..

Helt enig. Tok alle billboards og gjerder osv, men det blir for kjedelig i lengden. Liker ikke at alle spill skal være "open-world" selvom det fungerer godt i noen spill er det noen som burde holdt seg unna (f.eks Burnout/NFS).

Eg har hørt rykter om at Burnout Paradise skal få fly. (av alle ting...) Men så såg eg ein film på Criteriongames sin nettside, der vi såg eit fly i nokon sekunder. Så ser eg på spørsmål folk stiller dei om det, og sier "vent for ein kunngjøring 1. April", som gjør meg veldig, veldig mistenksom! <_<

Er dette troverdig?

Endret av Grotlo_94
  • 2 måneder senere...

Bumper denne tråden istedet for å lage en ny en jeg.

Har prøvd å søke litt rundt på nettet, men har sålangt ikke klart å finne noe fornuftig informasjon om patch 1.9 som nettopp har kommet. Mistenker at den har noe med Big Surf Island, siden patchen er på 417MB (PS3), og downloadfilen til BSI bare er på drøye 100kb.

Men er det noe i oppdateringen for oss som ikke har planer om å kjøpe BSI de nærmeste dagene?

Kjøpte nylig Burnout Paradise Ultimate Edition til Xbox 360.

Hadde tenkt å se om jeg fant en tråd her, men har glemt det av igjen, så det var fint du bumpa hehe.

Kjenner igjen beskrivelsen om at det har veldig høy wow-faktor før det dør hen, tok A-lisensen i sta og kjenner nå at det begynner å bli litt repetativt. Det er ikke morsomt å kjøre rundt for å knuse plakater.

Marked Man og Road Rage er fortsatt instant win, det er så forbanna kult!

Endret av AltF4

Det jeg liker med Marked Man er at det er ett av de få løpene hvor man merker at det spiller en rolle hva slags bil man kjører. Føler ikke at det spiller så stor rolle i de andre løpstypende - forsåvidt greit for det er for få garasjer til at jeg gidder bry meg med å skifte bil hver gang jeg skal ta et løp men det kjipe er at man da hopper over en del biler og heller tar den beste tilgjengelige neste gang man bytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...