TMB Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Prison Break The King of Queens Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Battlestar Galactica! den nærmer seg snart slutten nå Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Som to andre har nevnt er Dexter en utrolig bra serie. Begynte nettopp å se på den første sesongen. Det endte med at jeg så den på to dager! ^_^ Dexter er et mesterverk i seg selv, med utrolig skuespill og en herlig historie. Det som er så flott med Dexter er at hver eneste episode er et lite kunstverk i seg selv, alt fra humor og spenning blir servert i episode etter episode. Utrolig hvor godt selve hovedpersonen er funnet på. Stor respekt til forfatterne av denne serien. Den anbefales på det sterkeste! P.S: Introen til denne serien er noe av det beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Band Of Brothers 2 kommer en gang, vet ikke når. Skal handle om stillehavskrigen og koster visst skjorta og produsere. 1. Sopranos 2. Band Of Brothers 3. The Wire 4. Heroes 5. Entourage(!) Alle disse gir meg eller har gitt meg den "bare en til" følelsen. 2-5 plass kommer an på humøret,men 1. plassen er bare soleklar! Lenke til kommentar
rover_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Siden detter er forumet til gamer.no, må man vel ta med en serie om ¨gaming¨.. eller rettere sagt, menneskene bak spillet. The Guild - Reality-satire om guild-medlemmene Clara, Codex, Bladezz, Zaboo, Vork og Tinkerballa. Er godt over halveis i andre sesong av sine 5-6 minutters episoder. God underholdining, men best av alt, serien er gratis på Xbok Live Marketplace Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 vel jeg har lyst legge til serien Chuck. som er en veldig morsom spion, komedie serie, førsdte sesong er i salg den andre er nesten ferdig. en annen komedieserie dere bør få med dere er the It crowd som handler om 2 data ansvarlige i ett engelsk frima. kjempe artig der er 2 sesonger ute mens den tredje er under produksjon. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Den tredje sesongen av IT crowd har faktisk allerede blitt sendt i uk ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Band Of Brothers 2 kommer en gang, vet ikke når. Skal handle om stillehavskrigen og koster visst skjorta og produsere. Production of the series started in August 2007. To run on the net possibly in 2009. Det ble visst vist en liten klipp om denne serien på tv i januar 09, så kanskje vi kan nyte enda et mesterverk i dette flotte år! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Band Of Brothers 2 kommer en gang, vet ikke når. Skal handle om stillehavskrigen og koster visst skjorta og produsere. Production of the series started in August 2007. To run on the net possibly in 2009. Det ble visst vist en liten klipp om denne serien på tv i januar 09, så kanskje vi kan nyte enda et mesterverk i dette flotte år! På wiki står det at samme teamet lager den nye serien(Tom Hanks og Spielberg og han sste jeg ikke husker) og at serien får navnet The Pacific. Håper de viser den i år da. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Band Of Brothers 2 kommer en gang, vet ikke når. Skal handle om stillehavskrigen og koster visst skjorta og produsere. Production of the series started in August 2007. To run on the net possibly in 2009. Det ble visst vist en liten klipp om denne serien på tv i januar 09, så kanskje vi kan nyte enda et mesterverk i dette flotte år! http://videos.streetfire.net/video/HBO-The...romo_581645.htm Gleder meg ja, Band Of Brothers er fantastisk bra. Må få sett gjennom en gang til snart. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Deathnote - Anime som handler om en gutt som finner en bok som en gud mistet, i boken kan han skrive et navn og den han skriver navnet på dør. One Flew Over the Cuckoo's Nest - Også kjent som Gjøkeredet, en klassiker med Jack Nicholson. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Heroes Knall serie, som skapt for meg. Black Sheep Sauer angriper, whæææææ Disturbia Finner ut at naboen er en morder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå