Barliman Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kunne tenkt meg å kunne ta bilder/ta opp av det jeg har på tven, om det er spill eller annet.. Hva slags utstyr må man ha ? Og hvordan da putte det over til PCen og få det på forumet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kommer helt ann på spillet. Noen har innebygd bilde/videoopptaging, mens andre må man ta bilde av med ett kamera eller koble til et tv-kort og ta via pc'n. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det beste blir nok et tvkort, ja. NOEN kobler systemet sitt til et annet system og lar det spille gjennom dette (en eller annen boks - jeg kan skiten om det), men TVkort er det beste da du kan ta opp i HD om du plukker nok penger fra pengetreet. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 EasyCap Kobler man den hvite,rød,gule til N64 sin rød,hvit gul fks ? hvordan få bilde på tven da ? også kobler man usb delen i fks PS3 hvis man vil ta opp der ? Også plugger i dataen når man skal overføre selvølgelig.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 EasyCap Kobler man den hvite,rød,gule til N64 sin rød,hvit gul fks ? hvordan få bilde på tven da ? også kobler man usb delen i fks PS3 hvis man vil ta opp der ? Også plugger i dataen når man skal overføre selvølgelig.. Du kobler den gule, røde og hvite fra N64'n inn i EasyCap, så kobler du easycap inn i PCens usb port.. (hvorfor i all verden skulle man koble den til ps3n? ) Hvis du i tilegg vil ha bilde på tv'en, må du splitte signalet. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er jo det jeg spør om øverst Jeg skal ikke ta bilder/ta opp PC spill... snakk om det som er på tven, når jeg spiller N64, eller PS3 osv. Men hvis jeg har skjønt riktig da, så kan den der bare kobles da til fks N64 og videre inn på PC.. og da må man spille på Pc skjermen ? for å kunne ta bilder/ta opp. Endret 8. februar 2009 av Barliman Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er jo det jeg spør om øverst Jeg skal ikke ta bilder/ta opp PC spill... snakk om det som er på tven, når jeg spiller N64, eller PS3 osv. Men hvis jeg har skjønt riktig da, så kan den der bare kobles da til fks N64 og videre inn på PC.. og da må man spille på Pc skjermen ? for å kunne ta bilder/ta opp. Ja...du kobler gul (video) inn i gul på easycap, rød (lyd) inn i rød på easycap, hvit (lyd) inn i hvit på easycap. Så kobler du easycap via usb inn på pcen Så kan du se bildet/recorde fra programmet som følger med. Hvis du i tillegg vil ha signal på tv'en så må du splitte signalet ut ifra n64'en, én vei til easycap og en til tven. ved hjelp av Y-plugger. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Ok, da skjønnte jeg det takk for tålmodigheten og hjelpen Får vel bestille meg en slik da. Takktakk alle sammen Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Glemte jo at man kan jo koble PCen videre til tven igjen, så da er det jo ikke noe poeng å gnåle om y split. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå