Monkeyboy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om noe rolig politisk (Helst på venstre siden) Rap? Noe som ligner dette: Immortal Technique - 4th Branch Dilated Peoples - WAR I'm the ugliest version of passed down toxic capitalism Rabid MC perversions I'm America Patriotism - Company Flow (nå nedlagt) Som ikke er nevnt i denne tråden: El-P, Aesop Rock, Mos Def og/eller Talib Kweli. Ok, bortsett fra de to siste er ikke dette så rolig musikk. Men dritfett åkke som. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Talib Kweli og når han i lag med Hi-Tek er Reflection Eternal, genialt. Synes også Mos Def er bra, men ingen stor fan av Black Star (Mos + Talib) merkelig nok. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 TTC - Travailler Følger opp med TTC. Travailler betyr jobb/arbeid på fransk. Albumet 3615 anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som vet om sånn rolig "gitar-basert" hiphop? Sanger à la: Method Man - Say 2pac - Thugz Mansion Kanye West - All Falls Down Edo G - Wishing Chords - Knockin' on my Door Bare de jeg kommer på i farten, men ypperlig hvis dere kommer med flere. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som vet om sånn rolig "gitar-basert" hiphop? Sanger à la:Method Man - Say 2pac - Thugz Mansion Kanye West - All Falls Down Edo G - Wishing Chords - Knockin' on my Door Bare de jeg kommer på i farten, men ypperlig hvis dere kommer med flere. Blu & exile - Dancing in the rain Nujabes - counting stars Nujabes - Lady brown Funky DL - A4 papers Der har du det eg kom på i farta Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som vet om sånn rolig "gitar-basert" hiphop? Sanger à la:Method Man - Say 2pac - Thugz Mansion Kanye West - All Falls Down Edo G - Wishing Chords - Knockin' on my Door Bare de jeg kommer på i farten, men ypperlig hvis dere kommer med flere. Blu & exile - Dancing in the rain Nujabes - counting stars Nujabes - Lady brown Funky DL - A4 papers Der har du det eg kom på i farta Takker : ) Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke bli lei dere men ordnetlige saker er : OnklP, Oral Bee og KIK, dette er bare min mening da Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Du liker norsk rap altså? Sjekk ut Tiern & lars Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ahh de ja, flinke de å da Foresten så syns jeg Nils m skills er ganske tøff, han ser ut som en skikkelig gamer Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Dälek - Classical Homicide, fantastisk Hip-Hop. Endret 24. februar 2009 av Cogliostro Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis man skal sjekke ut bra norsk hip hop vil jeg anbefale Dirty Oppland, Equicez, Gatas Parlament og Tungtvann. Oral Bee kan anbefales hvis du har shitloads med ironi, det er noe av det mest ufrivillig morsomste jeg har hørt på lenge. Mine tips Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis man skal sjekke ut bra norsk hip hop vil jeg anbefale Dirty Oppland, Equicez, Gatas Parlament og Tungtvann. Oral Bee kan anbefales hvis du har shitloads med ironi, det er noe av det mest ufrivillig morsomste jeg har hørt på lenge. Mine tips Det virker jo som han gjør det med vilje da, sånn egentlig Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Oral gjør det uten tvil med vilje. Var det noen som var på det arrangementet på Rockefeller der det var battle mellom Nils m skills og Oral B? Det var dritmoro. Edit: Du som etterlyste politisk rap: Sjekk ut Mr. Lif med Home of the Brave. Endret 25. februar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Shit, det var seriøst ja, det var ikke så engasjerende at jeg sjekka dem nøye ut. Shame on me. Da var det ikke så morsomt. Ja ja. Glemte jo å nevne at Gatas Parlament et politiske og venstrevridde som rakkern. Aslak I GP er forresten også spillanmelder i Gameractor. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hører mye på GP Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenge siden sist jeg var innom her, men slenger opp en følelsesladet sang av Nas. Nas - Dance Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Liker faktisk denne ganske godt. Er ganske ulikt meg å like 50 og Eminem, men denne sangen elsker jeg. Du får vel ikke mer kommers hiphop, nonetheless, ganske awesome beat. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Dj Jazzy Jeff and the fresh prince - summertime Låt som passa fint til at det i går var første sommerdagen på evigheiter, gleder meg til sommeren no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå