Tygg3n Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Faktisk sett Afro Samurai Ressurection eller hva det var navnet på filmen var. Ganske stilig Ikkje serien? filmen var fortsettelse på serien Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bare sett filmen ja. Så at det var noe forhistorie der jeg mangla, men var underholdende for det. Så slenger jeg opp en låt. Guru's Jazzmatazz ft. Common & Bob James - State of Clarity Utrolig digg med jazzy hiphop. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hip-hop er dødt. Sluttet å høre på hip-hop da de "ordentlige" hip-hoperne slutta - old school hip-hop. Hvem bryr seg om disse nye "rapperne" som bare skryter over hvor mye damer, penger og biler de har? For ikke å snakke om de som liksom er seriøse, men bare har ett mål, og det er å bli rik, så de også kan rappe om det. jepp!! Hip-hop døydde då my homie tupac vart skutt og reiste til thugz heaven!! keep it real, westside for life!! anyway.... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Apropo Thugz heaven... Thugz Mansion er faktisk en duganes låt. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Bare sett filmen ja. Så at det var noe forhistorie der jeg mangla, men var underholdende for det. Så slenger jeg opp en låt. Guru's Jazzmatazz ft. Common & Bob James - State of Clarity Utrolig digg med jazzy hiphop. Må du ta å få sett serien då mann! men ja, fantastisk sak det der, hiphop og samurai-filmer er ikkje noke dårleg konsept ^^ Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I will do, I will do. Må bare skaffes først Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kveldens låt for min del: Immortal Technique - You Never Know (feat. Jean Grae) En utrolig god låt der Immortal Technique forteller en utrolig sørgelig historie. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Immortal Technique er alltid gode greier Legger til ein låt for å feire at eg er ferdig å skrive særemne i norsk. Råflott låt Roots Manuva - Witness (1 hope) Endret 11. februar 2009 av tygg3n Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gått over til britisk ja? Da slanger jeg opp en dritfengende låt av The Mitchell Brothers. The Mitchell Brothers - Fuck Me? Fuck You! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Grime er bra saker. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er det ja! Wiley - Gangsters Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) denne beaten er unwithfuckable Javed Jaffery - Mumbhai Endret 12. februar 2009 av Onkel Skjegg Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 en jævla feit låt jeg hører på om dagen Btw, et spørsmål, flere enn meg som synes "Lil Wayne" er en latterlig dårlig artist? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Immortal Technique - Dance with the Devil er jo en utrolig bra sang, tbh. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Adda Snowgoons-albumet Black Snow i den spotify lista. Digg musikk! Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Flottings! Skulle ønske det var bittelitt meir aktivitet på playlista men.. Liker å shuffle på playlister å finne nye ting Soulstice - Still love Endret 13. februar 2009 av tygg3n Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet om noe rolig politisk (Helst på venstre siden) Rap? Noe som ligner dette: Immortal Technique - 4th Branch Dilated Peoples - WAR Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dead Prez, Public Enemy, KRS-One og 2pac har laget en del politisk hip hop, i hvert fall. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Noen som vet om noe rolig politisk (Helst på venstre siden) Rap? Noe som ligner dette: Immortal Technique - 4th Branch Dilated Peoples - WAR Haha, er vel neppe eit poeng i å poengtere kva slags politisk retning du er ute etter siden dei fleste artister ikkje er noke serleg konservative av seg Jedi mind tricks har vel noko, Immortal technique har veldig mykje. Endret 14. februar 2009 av tygg3n Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Politisk rap: Wise Intelligent - Globe Holders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå