Gå til innhold

Tråden for Hip-hop fans

Tygg3n

Anbefalte innlegg

En gammel hyllest til hip-hop for å feire mitt 100. innlegg kommer nå! :D

Naughty By Nature - Hip Hop Hooray

EDIT: Hørt originalen til God of Thunder? Thomax sin versjon var banging, lurer på om originalen er verdt å sjekke ut?

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal definitivt gjøres. (Får håpe han ikke ødelegger noen sanger jeg digger for meg da).

EDIT: Der var det gjort. Blir digg å høre gjennom.

Så kan jeg jo slenge opp en låt til. Blir siste fra meg i natt, må ha noen godsaker andre dager også :p

Asheru - Dear You

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Fra retningslinjene:

Brukerne av forumet bes holde en høflig og saklig tone når de diskuterer.

Et unødvendig innlegg slettet.

Tusen takk for det :)

Nujabes - Another reflection

Ufattelig avslappande instrumental av Nujabes, veldig bra album og :)

Lenke til kommentar

Sinnsykt elsk ja, men her er Naughty-favoritten min:

Naughty By Nature - O.P.P.

Og hadde vært kult hvis alle skrev artist/gruppe og låttittel i posten, så kan folk søke før de poster så man ikke slenger opp samme låt mange ganger. Kunne du fått opp det i førstepost eller tygg3n?

Lenke til kommentar

Hip-hop er dødt. Sluttet å høre på hip-hop da de "ordentlige" hip-hoperne slutta - old school hip-hop.

Hvem bryr seg om disse nye "rapperne" som bare skryter over hvor mye damer, penger og biler de har? For ikke å snakke om de som liksom er seriøse, men bare har ett mål, og det er å bli rik, så de også kan rappe om det.

Lenke til kommentar

Era. Tror ikke du har hørt på de sangene over her jeg. Sett på låtene fra Incise, Nujabes, Asheru, Reef The Lost Cauze osv, hør på hva de sier og fortell meg hvor mye snakk det er om hvor mye damer, penger og biler de har. Vær så snill og sett deg inn i sjangeren før du uttaller deg. Helt enig i at mye av det som går på MTV og radio er tull, men prøv å ta en titt under overflaten (som Marit Larsen).

Så slenger jeg opp en låt fra en av favorittgruppene, Cunninlynguists. Love it!

Cunninlynguists - Seasons (feat. Masta Ace)

Lenke til kommentar
Hip-hop er dødt. Sluttet å høre på hip-hop da de "ordentlige" hip-hoperne slutta - old school hip-hop.

Hvem bryr seg om disse nye "rapperne" som bare skryter over hvor mye damer, penger og biler de har? For ikke å snakke om de som liksom er seriøse, men bare har ett mål, og det er å bli rik, så de også kan rappe om det.

Era. Hold kjeft. Please.

Brother Ali - Victory (Come Forward)

Lenke til kommentar

hmm, voice-greiene du tenker på no? :) Skulle gjerne forbydd det i tråden, men frykter konsekvensene. om folk er med på det kan vi forby fifty og akon-rnb i dinna tråden. For min del er det heilt greit.

Og ja, SJEKK UT noke av det som er lagt ut i dinna tråden før du uttaler deg om hip-hop.

Edit: La til ein sang :)

Dilated peoples - Worst comes to worst

Endret av tygg3n
Lenke til kommentar

Fortsatt mye bra Hip Hop, gjelder bare å finne det. Det er vel få gode artister i mainstream hip-hop som jeg liker personlig, men de finnes også. Ellers vil jeg si det meste av den gode hip hoppen nå til dags er stortsett ukjent for de fleste som bare vet om hip-hop som blir vist på TV o.s.v. Synes hip-hop er langt fra dødt :)

Lenke til kommentar
Japansk hip-hop er fantastisk! Nujabes og liknande har vore favoritter i det siste, serleg etter eg såg ein anime-serie som han var med å lagde soundtrack til som heit samurai champloo. Serien var ein "akronologisk" film der hip-hop, break-dance og samuraier for noken hundreår siden er blandet i ein herlig miks.

Skaffa meg Samurai Champloo. Ikke fått sett noe enda, men satser på å få det til til uka. 26 episoder har jeg. Finnes det mer enn det?

Lenke til kommentar
Japansk hip-hop er fantastisk! Nujabes og liknande har vore favoritter i det siste, serleg etter eg såg ein anime-serie som han var med å lagde soundtrack til som heit samurai champloo. Serien var ein "akronologisk" film der hip-hop, break-dance og samuraier for noken hundreår siden er blandet i ein herlig miks.

Skaffa meg Samurai Champloo. Ikke fått sett noe enda, men satser på å få det til til uka. 26 episoder har jeg. Finnes det mer enn det?

Ikkje som eg veit om desverre, men fyren som lagde samurai champloo lagde og ein serie som heiter cowboy bepop, ein sci-fi serie med jazz og gammal rock. blir litt det motsatte :p

Ellers har du jo Afro Samurai som er samurai serie med RZA frå wu-tang, den er rimleg rå. der har du både serie og no ein ny film :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...