Mathias_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er ikke så mange gode gratisspill som kan spilles på lan, dessverre. Soldat er verdt en titt, men da bør det helst være flere enn 6 spillere (synes nå jeg). Age of Empires 2 eller Red Alert 2 (helst med hhv. Conquerors/Yuri's Revenge expansion packs) er ikke gratis, men slår an for folk som liker strategi! Dette er dessuten gamle spill som gjør at det vil også funke på enhver bærbar PC . Mange som er nevnt ovenfor som jeg ikke har prøvd, så det kan jo være noe å grave i. Ellers lurer jeg selv på gode RTS-spill som kan spilles på lan (trenger ikke være gratis) bortsett fra de to jeg nevnte. Lenke til kommentar
Stigern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Clonk Rage! jeg og en kamerat hadde flere 10talls timer artigheter med det, er definitiv verdt og prøve. Trial versjonen er ikke så verst, får med veldig mye til og være en trial. Clonk Edeavour er gratis, og er så og si helt likt Rage. Andre flotte og gratise lan spill. OTTD? Open Transport Tycoon? TA Spring! Endret 10. februar 2009 av Stigern Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Wolfenstein: Enemy Territory er et spill jeg har hatt ufattelig morro med i LAN og i sammarbeid med venner. Gjerne med voice-chat over ventrilo eller noe sånt. Det er et av de bedre flerspiller FPS-spillene etter min mening. Man er strengt talt nødt å sammarbeide for å lykkes, og det er ekstremt bra balansert. Og ikke minst gratis Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Americas Army....dette fine FPS spillet ER faktisk 100% gratis og kommer snart ut en 3 versjon. Absoludt å anbfale om du liker spill som Call of Duty, Battlefeild og iforsåvidt Counterstrike. http://americasarmy.com/ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Battlefield Heroes vil jo snart bli et gratis 3rd-view krigsspill godt egnet for LAN, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå