Enceladus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen som har forslag til gratis lan spill? Finnes det en slik tråd fra før av her på forumet? Kan ikke finne den isåfall. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Savage 2 for en anderledes type FPS/RTS (med både sverd og pistoler, men med fokus på middelalder), ellers har vi WarRock, en gratis FPS. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da slenger jeg inn Trackmania Nations, som er et acrobatikkbilspill. Mitt første LAN, satt jeg og 2 andre og lagde baner i 1 time, forså å teste ut. Latterlig morsomt! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Second that, Atsjonas, Trackmania er et fantastisk bilspill. Faktisk et av de beste noensinne, gratis eller ei. (Mener nå jeg) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Runescape xD OMG! hvis 4 eller fler personer spiller det sammen, er det ok, men ville ikke gjort det allikavell, er du på public LAN, begynner folk å baksnakke/chatte. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Quake 3 Arena(?) litt gammelt, men flott spill! Raskt og mye morro! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Red Alert og OTTD (Open Transport Tycoon Deluxe) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hate to break it to you, men er ikke mye som er gratis her i verden. Er nesten bare supergamle klassikere, som kanskje noen liker. Men men, finner du noen av disse som du liker så hvem kan vel klage Vet ikke om noe spesielt gratis spill, spesielt ikke LAN, som frister å spille. Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kose på red alert!! Det er et genialt lan spill ja:-) hehehe!! Har kost meg mange timer med det! Absolutt å annbefale Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Battle for Wesnoth ( Fantasy-Turn based Srategy ) Cs2d ( 2d shooter) , Urban-terror (fps), Bmw m3 challenge ( bilspill). Litt forskjellige typer spill. :rolleyes: Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis en har AoE2 så kan dere jo spille det ^_^ Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 haha sier bare: Soldat! det er ett morsomt spill å spille på lan når folka begynner å bli litt overtrøtte XD Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 F.E.A.R Combat (onlinedelen til F.E.A.R er gratis!) Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis en har AoE2 så kan dere jo spille det ^_^ Er det gratis? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Clonk Rage! jeg og en kamerat hadde flere 10talls timer artigheter med det, er definitiv verdt og prøve. Trial versjonen er ikke så verst, får med veldig mye til og være en trial. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Age of Empires 2 er ikke gratis, men det er konge på LAN. Red Alert er gratis, det var iallefall det en periode for litt siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå