Gå til innhold

Billigste Dualshock 3?

JanF

Anbefalte innlegg

Hvor lang leveringstid er det da?

Trenger en til torsdag...

Det rekker du nok ikke, leveringstid er på 7-14 dager, så du får nok kjøpe en i butikken. Alternativt, kan du kjøpe en sixaxis og så en DS3 senere.

Eller be en kompis overnatte :p

Har eg gått glipp av noe eller ga dette innlegget ikkje noe mening?

...Og ha med seg en kontroll?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det rekker du nok ikke, leveringstid er på 7-14 dager, så du får nok kjøpe en i butikken. Alternativt, kan du kjøpe en sixaxis og så en DS3 senere.

Hehe, det trikset er tatt i bruk, han har med 2 ;)

Lenke til kommentar

Hehe, det trikset er tatt i bruk, han har med 2 ;)

Didn't doubt! :lol:

Lenke til kommentar

Sleit med samme problemet selv. Endte til slutt opp med å bestille den fra PS.no (sammen med et Logitech MediaBoard Pro). Ikke den billigste prisen jeg fant i norske webshops, men de hadde den i alle fall på lager. Sliter Sony med levering av PS3 accessories, eller? DS3, Blu-ray remote dingsen, BT headsettet, alt er tydeligvis vanskelig å få tak i uten å måtte ty til butikker som har de til blodpris...

Edit: Kan nevnes at jeg sjekket Ebay, Amazon og lignende, og det skal veldig godt gjøres å få den noe billigere fra utlandet fordi den stort sett ligger på ca 350 kr og oppover uten moms og frakt. Om du finner noen som kan skrive en lav verdi på tolldeklarasjon, eventuelt merke den som gave bør du klare å komme under 400 kr.

Endret av Crimson Idol
Lenke til kommentar
Jeg ville har kjøpt en DS3. De selger sixaxiser i to-pack for 500, men ville heller ha kjøpt en DS3. Den føles mye bedre å holde i pga. den ekstra tyngden og den rister også.

Men det er greit å ha en lett også...

Eh.. nei. Hvis du ser på selve produktet, og ikke på prisen, så knuser DS3'en Sixaxis'en på alle punkter. Jeg har i dag to Sixaxis'er, mens en kamerat har to DS3'er.

Begge stickene på begge kontrollene mine henger ofte igjen når du tar den opp/ned. Altså, den går ikke tilbake til midtpunktet. Den ene sticka er også alltid skjev, selv når den er på "midtpunktet", noe som gjør at jeg alltid beveger meg ørlite forover hele tida.

På kompisen min sine DS3'er, derimot. Der har vi rumble (risting), vi har sticker med motstand i og vi har tyngde, noe som gjør at det føles som, og er, et kvalitetsprodukt - i motsetning til Sixaxis'en som består av billig plast og materiale som blir ødelagt etter noen timers spilling.

Lenke til kommentar

Sier me enig i forskjellen mellom DS3 og Sixaxis, sistnevnte duger OK den. Men den føles veldig lite påkostet og skjør. DS3 er eit kapittel for seg sjøl i forhold, føles mye bedre rett og slett :)

For meg så er rumble effekten essensiell i både FPS og bilspill, fikk nærmest sjokk når batteri nivået nådde kritisk nivå på 360 kontrollen om dagen (da kutten den rumble effekten automatisk). Midt i heftig COD5 online spilling, forsvant all respons fra våpen og treff....følte meg naken :huh:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

kjøpte med ds3 igår på elkjøp til 449,-. De matchet prisen til en butikk som heter wog .no(world of gaming) sin pris, de har også noen butikker men hovedsakling netbutikk tror jeg.

Enig i det som blir sakt. Plaget meg litt den lette vekta og knirkelyder fra sixaxis.

DS3 virker som det er mye bedre kvalitet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...