JanF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, er det noen som har funnet Dual Shock 3 billigere enn 400 spenn? Koster ca. 400kr på play.com med gratis frakt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, er det noen som har funnet Dual Shock 3 billigere enn 400 spenn? Koster ca. 400kr på play.com med gratis frakt DS3 (dual shock 3) koster mye mer, pga tollgrensen. Når noe blir importert fra utlandet og koster mer enn 200nok må du betale 25 % av varens verdi og et gebyr på rundt 100 kr. Så det lønner seg ikke fra play.com dessverre, alternativt må du kjøpe i Norge eller hos Videogameplus.ca som sender med falsk verdi på pakkene. Merk at enkelte blir stoppet , men andre går rett gjennom tollen. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da lønner deg seg egentlig bare å kjøpe den fra Spaceworld: http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...p;func_id=17177 Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Trodde play.com kunne merke med GIFT! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 På videogamesplus.ca koster det bare 275nok jo :o Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 På videogamesplus.ca koster det bare 275nok jo :o Men så blir du kanskje tatt, men iallefall, skal du kjøpe fra utlandet, velg vgp. Med toll (og annet bullshit) blir prisen på det den koster i Norge, så jeg ville tatt sjansen! Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Trodde muligheten for å merke gaver som gift ikke skulle virke mer, siden bankene er pliktig til å oppgi transaksjoner til utlandet? :S Lenke til kommentar
JanF Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 På videogamesplus.ca koster det bare 275nok jo :o Men så blir du kanskje tatt, men iallefall, skal du kjøpe fra utlandet, velg vgp. Med toll (og annet bullshit) blir prisen på det den koster i Norge, så jeg ville tatt sjansen! Den funker på EU-PS3? Sant? Trodde muligheten for å merke gaver som gift ikke skulle virke mer, siden bankene er pliktig til å oppgi transaksjoner til utlandet? :S Sikkert riktig, bare jeg som er treig Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg bestilte 5 stykk i sommeren som var fra VGP. slapp å betale noe ekstra untatt frakt. pluss at varen kom på døra. vet ikke om det er nye regler nå men. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet om ting fra VGP fortsatt blir stoppet? Nesten alt ble jo stoppet for noen måneder siden, men det har kanskje endret seg? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Er vel lenge siden den "store aksjonen" var, tror selv jeg skal prøve meg litt. Og ja, en kontroll fra USA fungerer flott på en ps3. Dette gjelder også spill som er sonefrie, så det er bare å bestille ps3 produkter fra Påskeøya! Endret 8. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
JanF Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor lang leveringstid er det da? Trenger en til torsdag... Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva er forskjellen på DS2 og 3? Bare rumble? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva er forskjellen på DS2 og 3? Bare rumble? DS2 funker på PS2 og DS3 funker på PS3 og R2/L2 knappene på DS3 er litt "glattere" og mere avrundet bak og DS3 er trådløst såklart Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ah eg mente Sixasis og DS3 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Da er det rumble, og Sixaxis er vel noe transparent. Og vekta såklart. Noe som ga den et bedre håndgrep IMO, og spillfølelse. Endret 8. februar 2009 av Hofer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor lang leveringstid er det da? Trenger en til torsdag... Det rekker du nok ikke, leveringstid er på 7-14 dager, så du får nok kjøpe en i butikken. Alternativt, kan du kjøpe en sixaxis og så en DS3 senere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ètt unødvendig innlegg er slettet. Vennligst diskuter trådens emne eller kom med noe som bidrar til en løsning på problemstillingen før dere poster! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor lang leveringstid er det da? Trenger en til torsdag... Det rekker du nok ikke, leveringstid er på 7-14 dager, så du får nok kjøpe en i butikken. Alternativt, kan du kjøpe en sixaxis og så en DS3 senere. Eller be en kompis overnatte Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hvor lang leveringstid er det da? Trenger en til torsdag... Det rekker du nok ikke, leveringstid er på 7-14 dager, så du får nok kjøpe en i butikken. Alternativt, kan du kjøpe en sixaxis og så en DS3 senere. Eller be en kompis overnatte Har eg gått glipp av noe eller ga dette innlegget ikkje noe mening? Endret 8. februar 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå