Jebeso Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei hei. Har drevet med tf2 public lenge nå, og etter å ha sluttet med MMOs og en del annet ser jeg etter å få meg noen å spille med i TF2, og ta det hele til en mer seriøs og organisert opplevelse. Jeg bryr meg lite om det ikke er en "pro" clan det er snakk om, da jeg selv trenger å komme gjennom overgangen fra public til lagbasert spilling. Er selv 19 år, bor i Bergen og spiller gjerne 2-3 timer dagen, og ofte mer. Foretrekker å spille scout, soldier, demoman eller medic, men alt skal gå fint. Send meg et pm eller legg igjen en beskjed her om det er aktuelt Stiller gjerne opp til tryouts også om det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei. Jeg har spilt TF2 aktivt i klan i ganske mange måndter nå. Har ingen ledigplass og tilby deg men jeg kjenner til klaner som søker spillere så jeg kan sette deg i kontakt med dem. http://steamcommunity.com/id/martar add meg du, har fått folk inn i tf klanmiljøet før og gjør det gjærne med flere Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Klanen jeg er med i, Clan Impact holder på å starte opp en TF2 klan. Du finner alle krav på www.impactgaming.eu/forums Du får en trial og du er da med i ED (EnemyDown). Du kan se på ED at vi har fått en del priser fra CS-delen av klanen, og vi bør også få noen på TF2-delen, da den er svært ny. PS. Det er en engelsk klan, serveren er lokalisert i England, men får selv god ping på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå