gupp Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei, jeg trenger et 64-bit PCI Paralell port addon kort. Altså et kort som har en paralell port til en 64bit slot i en server. Jeg kan bare finne 32 bit utgaver, og de kortene passer ikke. Noen som har tips? Tusen takk. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Har du tenkt å bruke den 64-bits parallellporten til en skriver, f.eks.? Eller les: hvorfor skal du ha akkurat parallellport? Holder det ikke med f.eks. USB 2.0 eller firewire? Lenke til kommentar
gupp Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Nei, dessverre, det er en lisens dongle som må på som er paralell. Alternativt kan jeg prøve en USB til paralell overgang. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 PCI64 er slik jeg har forstått det bakover kompitabel med PCI33. Selv om 64 portene er lengre er det ingen problemer å nytte seg av "vanlige" kort i de slottene. Lenke til kommentar
gupp Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg kan bare finne 32 bit utgaver, og de kortene passer ikke. Jeg får ikke plass til de 32 bits kortene jeg hadde bestillt (før jeg så det var 64 bit slots). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå