AltF4 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Steam ID: Kelevra Steamprofil Spiller bare Team Fortress 2. Er til gjengjeld en knakende god Medic Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 m3n Spiller ikke så mye steamspill om dagen, men kunne lett vært med på cs, cs:s, tf2 eller liknende. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Brukernavn: Hr. Jenssen.Steam-ID: MrJenssen. Spiller ganske mange spill. Left 4 Dead, Half-Life 2, Counter-Strike (Source), Team Fortress 2, Insurgency, Red Orchestra, Call of Duty serien, GTA IV, Mount & Blade... Se, sånn ser en god post ut. Takk, Hr. Jenssen! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skriv navnet på IDen også. Jeg vet ikke om MrDarkey er det du har satt som kallenavn eller om det er innloggingsnavnet ditt. bruker MrDarkey som spiller nick ja Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Trenger ikke nicket ditt, men navnet du bruker for å logge inn. Er dette MrDarkey? (Tilgi om jeg er vrang, prøver å holde lista feilfri) Endret 8. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Min Stream ID Min forum id Ekke sikker om det er sånn du skriver id , men værtfall de linken jeg fikk opp når jeg searcha meg selv på streamcommunity.com spiller inder nicket MrDarkey i disse spillene: - cs - cs: source - team fortress 2 - left 4 dead - call of duty 4 Er ikke helt FPS fantast men spiller inne i mellom... er bare å legge meg til på friendlist ----- Er det bedre? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 OK, jeg skal forklare mer nøyaktig. Når du logger inn på Steam, skriver du inn et brukernavn og et passord. Jeg trenger det brukernavnet du bruker for å logge inn, ikke nicket ditt. Det er godt mulig at du logger inn med MrDarkey, men det kan ikke jeg vite. For min del kan du ha endret det i Steam senere, slik jeg har gjort. jeg har innloggingsnavn ShampoomacTavish, men jeg kaller meg Gathoon. Jeg må vite om MrDarkey er det navnet du bruker for å logge inn, eller om det er et annet. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Steam ID: Prebba Brukernavn: Prebsor Spiller TF2 for det meste, men har også CS 1.6 og Garry's mod. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Brukernavn: nimrodiel Steam Id: nimrodiel Spiller ikke så veldig mye på steam om dagen, tilfeldige runder med tf2, red orchestra, css og frontlines:fuel of war. Endret 8. februar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Brukernavn: Selvinus Steam ID: Selvin[NOR] Er bare å legge meg til! Er gledelig med på DoD: S, TF2, HL2: DM, RO, Dark Messiah MP, CS 1.6, CS: S og alt det andre! Endret 8. februar 2009 av Selvin Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 OK, jeg skal forklare mer nøyaktig. Når du logger inn på Steam, skriver du inn et brukernavn og et passord. Jeg trenger det brukernavnet du bruker for å logge inn, ikke nicket ditt. Det er godt mulig at du logger inn med MrDarkey, men det kan ikke jeg vite. For min del kan du ha endret det i Steam senere, slik jeg har gjort. jeg har innloggingsnavn ShampoomacTavish, men jeg kaller meg Gathoon. Jeg må vite om MrDarkey er det navnet du bruker for å logge inn, eller om det er et annet. hva skal du med det? vel.. loggin username er mr.darklizard Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Steam profil: http://steamcommunity.com/id/silo123 Steam name/id(er jo ikke id såh ): 1silo1 Spiller css,1,6,l4d,tf2,ut3,GM,GTA4,dod,dod: s. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Brukernavn: Mrnoaim Steam ID: Mr.T Jeg spiller Team Fortress 2, Counter-Strike og Counter-Strike: Source Endret 9. februar 2009 av Mr.T Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 hva skal du med det? Det er det navnet folk trenger for å legge deg til i vennelista Steam ID: PrebbaBrukernavn: Prebsor Brukernavn: SelvinusSteam ID: Selvin[NOR] Trenger link til steam-profilene deres, ikke bare navnene. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oppdaterte originalposten min med rett brukernavn Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Brukernavn: SelvinusSteam ID: Selvin[NOR] Trenger link til steam-profilene deres, ikke bare navnene. Aight, sjekk her du: Selvin[NOR) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Brukernavn: Masterfifty Steam id: Masterfifty Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Brukernavn: Bozzeye Steam ID: Bozzeye Spiller Team Fortress 2. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Oi, så ikke at denne var blitt flyttet til "Spille sammen"-forumet. Skal oppdatere i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Zhibbhi_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Brukernavn: Zhibbhi Steam ID: Zhibbhi Spiller Call Of Duty 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå