ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Del din Steam ID med andre her! Jeg vil sette opp en liste med alle som poster IDen sin her. For å få en god oversikt må alle som vil ha en plass på lista poste: -Kallenavnet ditt på steam -Link til profilen til din Steam ID -Ditt brukernavn her på Gamer.no med link til profilen din. OBS! Må ikke blandes med første regel. Utrolig mange som gjør dette. -Hvilke spill du spiller. Jeg starter med en enkel mal: Brukernavn: ShampooMacTavish Steam ID: ShampooMacTavish Jeg spiller for det meste Counter Strike: Source og Team Fortress 2. Steam ID Brukernavn: ShampooMacTavish Steam ID: ShampooMacTavish Brukernavn: zeox Steam ID: zeOx Brukernavn: Riot Steam ID: rio7eer og wyvernfighter Brukernavn: Atsjonas Steam ID: Atsjonas Brukernavn: Stifi Steam ID: Stifie Brukernavn: Hr. Jenssen. Steam-ID: MrJenssen. Brukernavn: MrDarkey Steam ID: mr.darklizard Brukernavn: AltF4 Steam ID: Kelevra Brukernavn: Simen Steam ID: m3n Brukernavn: Silo Steam profil: 1silo1 Brukernavn: Mr.T Steam ID: Mr.Noaim Brukernavn: Selvin Steam ID: Selvin[NOR) Brukernavn: Masterfifty Steam ID: Masterfifty Brukernavn: Bozzeye Steam ID: Bozzeye Brukernavn: Zhibbhi Steam ID: Zhibbhi Brukernavn: Materie Steam ID: Not_a_lot Brukernavn: Gormers Steam ID: ImBaJesus Brukernavn: Nøtte Steam ID: E87 Brukernavn: Tore Steam ID: Tore Skal sette opp en liste med spill og hvem som spiller dem snart. Endret 18. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Steam ID: rio7eer (jeg deler denne kontoen med en kompis fra USA fordi han ikke har råd til L4D, så før dere tyter om å spille eller chatte, spør om det er Carl eller Mike) Left 4 Dead Day of Defeat Source Audiosurf Garry's Mod Team Fortress 2 Steam ID: wyvernfighter Counter-Strike 1.6 Counter-Strike: Source Day of Defeat Deathmatch Classic Ricochet Team Fortress Classic (skjønte ikke helt brukernavndelen) Endret 7. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Tør jeg spørre hvorfor du postet to IDer? Endret 7. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Atsjonas spiller: TF2, GMOD Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Atsjonas, du må poste linken til din Steam profil Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 uhm, finner ikke profilen min på steam.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 zeOx Spiller for det meste Left 4 Dead, TF2 og Company of Heroes. Nå i det siste har det og blitt en del UT3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 uhm, finner ikke profilen min på steam.. Bare gå inn på min profil (som er på lista) og velg "Log In" til høyre på siden. Der finner du din profil Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tør jeg spørre hvorfor du postet to IDer? Vil ikke spamm opp tråden med meningsløs prat da det er for steamid, men jeg har to ideer fordi når jeg kjøpte TF2 så husket jeg ikke passordet til den gamle, så jeg valgte da å lage ny. Derfor har jeg to. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Atsjonas Har nesten ikke brukt den på lenge, men skal bruke den mer fremover! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Min Steam ID Spiller stort sett bare Left4Dead. Navn på steam IDen min: Stifie Endret 7. februar 2009 av Stifi Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg trenger navnet til din Steam ID også, Stifi. Når jeg går inn på profilen din er det bare et kallenavn. Oppdatert reglene nå. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Steam Id: Ironmann201 http://steamcommunity.com/profiles/76561197985347306 Går ofte med kallenavnet Ironmann da. Spiller TF2 Endret 7. februar 2009 av Ironmann Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Ironmann, jeg trenger link til Steam IDen din. Ikke bare navn. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (Håper en Moderator fjerner innlegg uten ID? hehe) Bare sånn det blir sagt, så hadde det vært ypperlig om dere inkluderte lenke til brukernavnet (profilen din her) når dere skriver SteamID. Da slipper ShampooMacTavish å gjøre halve jobben for deg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, jeg kan sikkert finne linken til Steam IDen deres og profila deres, men det blir ganske tungvint om jeg skal gjøre det for alle som poster fremover. Takk, Riot. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Min Stream ID Ekke sikker om det er sånn du skriver id , men værtfall de linken jeg fikk opp når jeg searcha meg selv på streamcommunity.com spiller: - cs - cs: source - team fortress 2 - left 4 dead - call of duty 4 Er ikke helt FPS fantast men spiller inne i mellom... er bare å legge meg til på friendlist Endret 7. februar 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Skriv navnet på IDen også. Jeg vet ikke om MrDarkey er det du har satt som kallenavn eller om det er innloggingsnavnet ditt. Endret 7. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Brukernavn: Hr. Jenssen. Steam-ID: MrJenssen. Spiller ganske mange spill. Left 4 Dead, Half-Life 2, Counter-Strike (Source), Team Fortress 2, Insurgency, Red Orchestra, Call of Duty serien, GTA IV, Mount & Blade... Endret 8. februar 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Link broken. Fiks den, er du snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå